فرهنگ و هنر

فریاد شادی برای کامالا هریس

از اولین ساعات اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، کمالا هریس به عنوان بانوی اول معاون اول رئیس جمهور این کشور انتخاب شد. موضوعی که توجه بسیاری از رسانه های جهان را به خود جلب می کند.

به گزارش ایران تودی ، آلبرت کوچویی ، گوینده باسابقه رادیو ، با مرور سرفصل ها و عناوین رسانه های جهانی ، مهمترین اخبار جهان را هر روز پخش می کند. مهمترین خبری که کوچوئی امروز پوشش می دهد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی جو بایدن است.

آلبرت کوچویی ، سه شنبه ، 11 نوامبر ، اطلاعاتی درباره بزرگترین اخبار رسانه های جهان ارائه داد:

نگهباناین روزنامه انگلیسی نوشت: “پس از روزها حساب سخت ، بالاخره جو بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری در ایالت های بزرگ ایالات متحده اعلام شد.” وی در سخنان آغازین گفت که اولویت خود اتحاد ایالات متحده است. دیوید اسمیت ، تحلیلگر سیاسی انگلیس ، می گوید که تلاش های بایدن برای اتحاد ایالات متحده اکنون آغاز شده است ، اما به همین راحتی که بایدن گفت. یک راه طولانی و دشوار وجود دارد. بایدن که بیش از 100000 آمریکایی را به قتل رسانده است با سنا روبرو است که بیشتر آنها یک حزب رقیب است و مهمتر از همه دوران ترامپ تمام نشده است.

اما یک تحلیلگر مجله اقتصاددان دیدگاه دیگری وجود دارد: بایدن باید و می تواند آمریکا را متحد کند. این که اقوام مختلف از مناطق شهری و روستایی را دور هم جمع کند بیش از هر کس خوشبخت تر است. مسئله حزب دموکرات و حزب جمهوریخواه نیست. پیر و جوان ، سفید و رنگ های دیگر. مrsمنان فرهیخته و عادی ، دنیوی و بیش از همه زنان و مردان. در کارتون برایان آدکاک ، بایدن و هریس پسر عموهای خود را می کشند. ترامپ در گوشه دیگر می افتد و به عموی من می گوید که شکایت کند.

بیش از 198 واکسن Covid_19 در سراسر جهان تولید و آزمایش می شود. چهار نمونه با هدایت Pfizer به مرحله آزمایش نهایی رسیدند و گفتند که آخرین آزمایش بدون سرنشین تا 90 درصد موفقیت آمیز بود. سپس آکسفورد آسترازنه کای قرار دارد که در عرض چند هفته فارغ التحصیل شد. یک واکسن علیه ویروسی که باعث کشته شدن بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان شده است. ویروسی که اقتصاد جهانی را نابود می کند و زندگی عادی میلیاردها انسان را ترک می کند. با این حال ، این واکسن ها مرگ و میر را کاهش یا حداقل کاهش می دهند. یک واکسن تغییر دهنده زندگی.

تولاس آندرا پورام (Tulas Andra Puram) دهکده ای در کامالا هریس ، هند است. زنی 19 ساله که او را برای تحصیل در ایالات متحده ترک کرد. وی با یک شهروند جامائیکا ازدواج کرد که دخترش کامالا را تولید کرد. این روستا اکنون بخشی از آتش شادی است. آنها می گویند که کامالا افتخار ماست. کاملاً در زبان سانسکریت به معنی نیلوفر آبی است.

“از جمهوری”ایالات متحده از یک دوره شرم آور خداحافظی کرد. جو بایدن با روحیه آمریکایی با ترامپ جنگید. رسانه های چینی و شبکه های مجازی از پیروزی بایدن استقبال کردند. آنها سخنان بایدن را به طور کامل می خوانند. با این حال ، آیا آنها می گویند ترامپ شکست را قبول می کند و کاخ سفید را ترک می کند؟ کارشناسان می گویند این پایان خواهد بود. با این حال ، ترامپ هنوز شکست را نپذیرفته است. اما بایدن در حال آماده شدن برای رویارویی با کرونا است.

انتهای پیام