بین الملل

فروغی مخالف تغییر و تحول در کادرفنی بود/ به تیم تپانچه ضربه زدند

سرمربی سابق تیم پیستوله در گفتگو با آنا:

سرمربی سابق تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: اعضای کمیته فنی پس از جدایی من از تیم ملی و ثبت نتایج غیرمنتظره در مسابقات جهانی علت سقوط ناگهانی فروگی را بررسی کنند.

احمد نجفی در خصوص عملکرد تیم تیراندازی مصر در مسابقات جهانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا گفت: چند ماهی است که هدایت تیم ملی تیراندازی با تپانچه را بر عهده ندارم. با تصمیم فدراسیون شرایط تیم تغییر کرد، تمرینات و تقویم مربیان هم تغییر کرد و اکثر تیراندازان دارای اختلالات روانی هستند. در صورتی که تیراندازان کاملا آماده بودند و رکوردهای خوبی در دوران حضور من در تیم ملی داشتند. بزرگترین فشار برای قهرمان المپیک اولین مسابقه بعد از المپیک بود. من با آقای فروغی به لهستان رفتم، اولین مسابقه ایشان پس از کسب مدال طلای المپیک. فروغی در آن مسابقات 4 امتیاز بالاتر از رکورد المپیک به دست آورد.

تیراندازان با وجود کمپ مداوم سقوط کردند

وی گفت: در نهایت با تغییراتی که در ساختار فدراسیون تیراندازی ایجاد شد تصمیم به تغییر کادر گرفتند. حالا فرقی نمی کند به عنوان سرمربی در کنار تیم باشم یا نه، تیمی که برایش زحمت کشید و زمانی که تیم را تحویل گرفتم بیشتر رکوردها بالای 580 بود، اما بعد از من تیم در دو تیم شرکت کرد. بازی آذربایجان و برزیل اما در آنجا هم عملکرد خوبی نداشتند و تیراندازی ها پایین آمده است. اگرچه اردوهای جام جهانی مصر به طور منظم برگزار شد و شرایط خوبی داشت اما نتیجه ای حاصل نشد و رکوردها قابل قبول نبود. بالاخره فدراسیون باید پاسخگو باشد. غالباً کمیته فنی در آن زمان به برنامه‌های ما اعتراض می‌کرد و اکنون باید بررسی کنند که چه بر سر این تیم آمده است. تعداد تیراندازان با رکورد خوب به یکباره کاهش یافت.

فروغی بعد از المپیک با 4 امتیاز بالاتر رکورد زد اما حالا ضعیف به نظر می رسید

سرمربی اسبق تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان درباره عملکرد فروغی گفت: فروغی قهرمان شایسته کشورمان است که توانست اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را بنویسد. اعضای کمیته فنی علت افت ناگهانی او پس از جدایی من از تیم ملی و ثبت نتایج غیرمنتظره در مسابقات جهانی را بررسی کنند. بعد از المپیک به لهستان اعزام شدیم و فروغی 4 امتیاز دیگر گرفت.

فروغی مخالف تغییرات کادرفنی بود

نجفی با اشاره به صحبت های فروغی گفت: یک ورزشکار حتی اگر در اوج باشد به مربی نیاز دارد، وقتی مربی پشت تیرانداز می نشیند نقاط ضعفی را می بیند که متوجه آنها نمی شود اما همه مسائل از نظر سرمربی مشخص است. چشم ها. ظاهر. حتی فروغی هم با رئیس فدراسیون درباره تغییرات صحبت کرد و تغییر درست نیست، تغییر در راس تیم ملی، متاسفانه فدراسیون تصمیم نهایی را گرفت و این انتقال انجام شد. در این مسابقات مشخص است. تیراندازان مدت زیادی است که در اردو حضور دارند و مسابقات متعددی را برگزار کرده اند و در مسابقات جهانی شرکت کرده اند که مدعی تمرین بالا هستند اما نتیجه متفاوت بوده است.

در مصاحبه به دروغ گفتند فروگی افتاده است

سرمربی اسبق تیم ملی تیراندازی با تپانچه گفت: فروغی تیراندازی با استعداد و نترس است، تیراندازان با توجه به تغییرات ایجاد شده کمی از نظر روحی، اخلاقی و روانی سردرگم هستند. نصر اصفهانی سال هاست که با من کار می کند، فروغی اگرچه در لهستان به رکورد بالاتری دست یافت، اما در مصاحبه ای گفت فروغی سقوط کرد و خود فروغی هم این موضوع را پیگیری کرد. به نظر من باید عملکرد یک مربی را ببینیم و نظرش را بگوییم. تاریخچه مربی مشخص است، خروجی او چیست، چند شاگرد تربیت کرده است.

من مشکلی با فدراسیون ندارم اما تصمیم گرفتند من را حذف کنند

وی درباره دلیل حذف از تیم ملی گفت: من با فدراسیون مشکلی ندارم. من نزدیک به 25 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم، چهار دوره سرمربی تیم ملی بودم و عملکرد و نتایجم مشهود است. در المپیک توکیو فروغی با هدایت من مدال طلا گرفت. بالاخره تصمیم فدراسیون بود که تغییراتی در تیم ایجاد کند. واقعاً مایه شرمساری است، ما قبلا رکوردهای خوبی داشتیم اما اکنون شاهد شکست بچه ها در این مسابقات هستیم.

رئیس فدراسیون هم متوجه شد تیراندازان حرف مربیان را قبول ندارند

نجفی درباره عملکرد تیمی تیراندازان گفت: عملکرد تیمی مهم نیست و نتایج انفرادی حتی در المپیک مهم است. سطح رقابت آنقدر بالا نبود که تیراندازان نتوانند به آن برسند. در واقع فقط دو تیم رکورد خیلی خوبی داشتند و بقیه رکوردها متوسط ​​بودند اما باز هم دیدیم که تیراندازان ایرانی نتوانستند رکورد خوبی به دست آورند. رئیس فدراسیون هم فهمید که تیراندازان به صحبت مربی خود معترض هستند، قربانی می گوید الان وقت تغییر نیست، بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیریم.

انتهای پیام/