عمومی

فرهنگ وقف را نهادینه کنیم/شناسایی ۷۲۴ عالم واقف در مازندران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمد انتظاری ، در جلسه ستاد دهه بنیاد ، در تریبون های نماز جمعه مازندران ، درباره اهمیت بنیاد گفت: مطابق با این دهه در خطبه های ائمه جمعه از جلوه بیشتری برخوردار است. وی افزود: با هدف و برنامه ریزی ، این موارد مهم در خطبه های نماز جمعه 47 شهر استان قابل مشاهده است و همه ما باید در مورد اطلاعات بحث کنیم ، اما باید بگوییم که باید به سمت رشد و کمال حرکت کنیم.

عباس زارع ، مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی مازندران نیز در این نشست گفت: مطابق با با توجه به تعداد زیادی هدایایی که به افراد داده می شود ، نکته مهم این است که ما باید رویکردی بخشنده را در بین مردم نهادینه کنیم.

وای فزود: شکافی که می تواند تمایل افراد برای هدیه را در این زمینه کاهش دهد ، موضوع کسانی است که اطلاعاتی را ارائه می دهند که بسیاری از مردم از آن مطلع نیستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بحث بنیاد با تغییر رویکرد در زمینه های مختلف توسعه ، بهداشت و درمان یک نگرانی جدی است و اگر مردم بفهمند در این زمینه ها چه چیزی خوب است ، بیشتر کار خواهیم کرد.

این مقام مسئول با اشاره به پیشنهاد استفاده از فرصت های دو بخش رسانه و هنر در بحث بنیاد ، گفت: امروزه از تأثیر هنر و رسانه ، از این دو حوزه بنیاد استفاده کنید و از کمک هایی که موثر خواهد بود استفاده کنید. از این دو منطقه به مناطق اطراف.

مدیرکل بنیاد ها و امور خیریه مازندران حجت الاسلام ابراهیم حیدری خاطرنشان کرد: مازندران که دارای بیشترین مکان ها و زیارتگاه های مذهبی است از نظر تعداد اهدا و تعداد مسابقات ، سومین استان است. کشور. به سیدالشهدا (ع)برخی در زمینه پزشکی و درمان ، تجهیز بیمارستان ها ، بهداشت عمومی و مسائل مختلف دیگر با نیت ویژه هستند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت تفکر در زمینه فونداسیون ها گفت: «ما در استان جزوه ای داریم به نیت هدیه ارزشمند ، اما سه ماه می گذرد. پایه ما جزوه هایی داریم که جامع باشد. بدون مشاور ، ما می توانیم دامنه و نقش اندیشه را درک کنیم.

حیدری یادآور شد: 724 نفر از علمای بزرگ مازندران از علمای این استان بودند؛ نعمت هایی را که امروزه در دانشمندان تامل برانگیز و در عمل مشاهده می کنیم.

وی با اعلام اینکه بودجه لازم برای ساخت بیمارستان تخصصی سرطان منحصر به فرد در غرب استان را داریم ، افزود: البته این بنیاد در تهران بود اما اجرای آن در مازندران بود.

مدیرکل بنیاد و امور خیریه مازندران رخیر و برکات وقف ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان ، به ویژه در بیمارستان امام خمینی ساری ، گفت: از اولین موج تاج که نگرانی زیادی را برای مردم ایجاد کرده است ، هدیه وارد میدان شد به