ورزشی

عیسی آل‌کثیر: پولی در جیبم ندارم!

به گزارش خبرگزاری ایران تودی؛ عیسی آل کثیر با تبریک یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: این برد شیرین را به هواداران تبریک می گویم. حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در شرایطی بود که من حواسم به توپ بود، ناگهان ایستاد و ضربه عبدی به بیرون رفت. پیروزی ما برای ما مهم بود.

وی در خصوص اعتراض به موضع مشترک بازیکنان و عدم وصول مطالبات آنها گفت: 7 هفته از لیگ برتر می گذرد و هیچ دریافتی نداشته ایم. ما زندگی، خانواده داریم و امیدوارم تا قبل از دربی مشکل مالی حل شود. برخی از بازیکنان متاهل هستند و برخی برای خانواده خود نان می آورند. من یکی از فوتبالیست هایی هستم که پولی در جیبم نیست!

مهاجم پرسپولیس به تاخیر 30 دقیقه ای به دلیل پرداخت نکردن کرایه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد: «ما تماشا می کردیم، نمی دانیم چه اتفاقی افتاد و 20 دقیقه در رختکن ماندیم. مشخص بود که کیفیت بازی مثل نیمه اول نیست که با این شرایط 20 دقیقه در رختکن بودیم. نمی دونم چه اتفاقی افتاده.

الکثیر گفت: “امیدوارم آقای صدری بتواند مشکلات را حل کند.” و افزود که امیدوارم مشکلات مالی حل شود. همانطور که اشاره کردم 7 هفته است که دریافت نکرده ایم. کار ما، زندگی ما فوتبال است و مشکل مالی باید قبل از دربی حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دربی خارج از خانه شنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: می دانم دربی هفته آینده ماست و ربطی به اختلاف ندارد.

مهاجم پرسپولیس در واکنش به پنالتی که در دربی فصل گذشته جام حذفی از دست داد گفت: «چطور یادت هست؟ دربی همیشه بازی خودش را دارد. هر تیمی که بیشتر کار کند موفق خواهد شد.

آل کثیر همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی روی دربی تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: تا اینجای کار سخت کار کرده ایم. وقتی نوبت به بازی برسد، از شر این مشکلات خلاص می شویم، اما تا حدودی تحمل می کنیم و باید حل شویم. قول دادند قبل از دربی حل کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص غیبت تماشاگران در بازی امشب گفت: هفته گذشته در مجموع از حضور تماشاگران لذت بردیم اما نمی دانم چرا به این دیدار نیامدند. بازی بدون مخاطب مثل این است که ما به یک بازی پلی استیشن نگاه می کنیم. هواداران در بازی قبل پروتکل ها را رعایت کردند و اگر اتفاقی می افتاد یکی از شرایط بازی بود و تماشاگران نمی توانستند هیجان خود را کنترل کنند. امیدوارم تماشاگران در دربی شرکت کنند.

258 41