ورزشی

عبور از سد صربستان با گل‌های برزیلی

به گزارش “خبراز.از” به نقل از خبرگزاری ایران تودی، در آخرین بازی دور اول مرحله گروهی جام جهانی قطر، دو تیم برزیل و صربستان در گروه “G” قرار گرفتند. ، روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی بر عهده علیرضا فغانی بود و این دیدار در ورزشگاه یوسیل قطر برگزار شد.
پاولوویچ، گادلیه و ساشا لوکیچ صرب به فاگان کارت زرد نشان دادند.
آلیسون بکر، مارکینیوس، تیاگو سیلوا، دانیلو، الکس ساندرو، کاسمیرو، لوکاس پاستا، رافینیا، نیمار، وینیسیوس جونیور. و ریچارلیسون، هم تیمی های برزیلی و میلینکوویچ-ساویچ صرب، میلوش ولیکوویچ، نیکولا میلینکوویچ، لوکوف ساویچ، لوکوف ساینوویچ، .

در دقیقه 12 وینی که با حرکات انفجاری خود از جناح چپ وارد محوطه جریمه شده بود هواداران را به وجد آورد اما مدافعان صربستان توپ را به کرنر فرستادند. به سمت دروازه صربستان حرکت کرد.در آخرین لحظات مدافع صربستان موفق شد توپ را با مشت به کرنر برگرداند.

در دقیقه 25 ضد حمله صربستان با هدایت تادیچ شکل گرفت و ارسال بلند او توسط آلیسون میتروویچ دفع شد.

در دقیقه 27 پاس در عمق سیلوا، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد اما مدافع صرب به موقع عمل کرد و مانع از گلزنی فوق ستاره مادریدی شد. در دقیقه 34، پکتا و رافینیا به خوبی با هم ترکیب شدند و این دو نتیجه یک و دو را به ثبت رساندند، اما آخرین تلاش رافینیا به دست مدافعان صرب افتاد.

در دقیقه 41 پاس بلند پاکتا پشت خط دفاعی صربستان به یک وینیسیوس رسید که ضربه او توسط مدافعان مهار شد.

در دقیقه 46 رافینیا با اشتباه بازیکنان صربستان صاحب توپ شد اما ساویچ مدافع صربستان بار دیگر در مقابل برزیلی ها مقاومت کرد.

در دقیقه 55 وینی از سمت چپ وارد دروازه شد و ارسال او به نیمار رسید اما ضربه نیمار با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 59 شوت ناگهانی ساندرو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه صربستان برخورد کرد.

در دقیقه 63 نیمار با یک حرکت انفجاری خط دفاعی صربستان را شکست و وینیسیوس ضربه ای ناگهانی به سمت دروازه زد.با اینکه میلینکوویچ-ساویچ توپ را برگشت داد اما رابی چارلیسون دروازه خالی را تبدیل به گل کرد.

تنها 10 دقیقه بعد، وینیسیوس در محوطه جریمه برای مهاجم برزیلی ریچارلیسون ارسال کرد و او با یک کنترل خوب و یک چرخش بهتر دروازه صربستان را برای دومین بار باز کرد.

در دقیقه 80 کاسمیرو از پشت محوطه جریمه ضربه فنی به سمت دروازه صربستان زد که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد.

شوت رودریگو از سمت چپ محوطه جریمه در دقیقه 81 توسط ساویچ با دست مخالف مهار شد. در دقیقه 82 فرد از میانه زمین صربستان را تهدید کرد اما ساویچ باز هم مقاومت کرد و توپ را به بیرون زد.

با وجود اینکه در نیمه دوم هفت دقیقه وقت اضافه وجود داشت، نتیجه تغییری نکرد.

بیشتر بخوانید:

251254