عمومی

صدای پای سرخک در استان تهران/والدین در تزریق واکسن تعلل نکنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانی: مدتی است که زمزمه های سرخک در استان تهران به گوش می رسد و به گفته برخی پزشکان، تعداد کودکان مبتلا و درمان شده به سرخک در استان تهران کم نیست و علاوه بر این بیماران، تعداد کودکان مبتلا به سرخک نیز کم نیست. به بیمارستان های سایر شهرها و استان ها فرستاده می شوند.

دوره کمون سرخک حدود 10-14 روز است

سرخک چیست و چه علائمی دارد آنلاین در پاسخ به سوال یکی از پزشکان شاغل در این زمینه گفت: سرخک یک عفونت دوران کودکی است، در گذشته بسیار شایع بود اما اکنون با واکسیناسیون از ابتلا به آن پیشگیری شده است. ، اما همچنان شاهد ایجاد تهدیدهای جدی برای کودکان و حتی مرگ هستیم میر ما در سراسر جهان با این ویروس مبتلا هستیم.

علیرضا حکمت در تشریح علائم سرخک گفت: سرخک دوره نهفته حدود 10 تا 14 روزه دارد و پس از آن شاهد تب، سرفه خشک، آبریزش بینی، گلودرد، چشم ملتهب و لک است. quplik خواهیم بود.

سرخک معمولاً با تب خفیف تا متوسط ​​شروع می شود و با سرفه مداوم و گلودرد همراه است.

وی گفت: اکثر افراد مبتلا به سرخک زیر 10 سال سن دارند.

سرخک یکی از مقاصد مهاجران و غیرایرانی ها و همچنین مدارس از 15 فروردین در تهران شنیده می شود. گزارش ها علائم سرخک در کودکان این استان به خبرگزاری آنلاین استان تهران رسیده است و از آنجایی که سرخک پنج برابر بیماری عروق کرونا واگیردارتر است، توصیه می کنیم بلافاصله پس از مشاهده علائم مشکوک به پزشک متخصص مراجعه کنید. و دریافت واکسن سرخک را به تاخیر نیندازید.

پای سرخک در استان تهران/ والدین از تزریق واکسن نترسند

در سن 12 و 18 ماهگی معمولاً دو دوز واکسن سرخک کافی است.

یک متخصص عفونی به خبرنگار آنلاین گفت: ضعف واکسن سرخک در همسایگان به ویژه افغانستان و همچنین شیوع ویروس کرونا و سهل انگاری والدین در مورد واکسن سرخک از دلایل اصلی افزایش این واکسن است. در بیماران مبتلا به این بیماری

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: درمان دارویی خاصی برای سرخک وجود ندارد. گانه «ام. ام. آراین واکسن ترکیبی علیه سرخک، اوریون و اوریون است.

حمید عمادی در پاسخ به این سوال که واکسن سرخک به چند دوز نیاز است؟ “معمولا دو دوز در 12 و 18 ماهگی کافی است. افرادی که در معرض خطر بالای ابتلا به یک بیماری همه گیر هستند نیز ممکن است نیاز به واکسینه داشته باشند.”

وی در پاسخ به سوالی درباره واکسیناسیون سرخک بسیاری از والدین گفت: واکسن روی کارت واکسیناسیون کودکان وجود دارد.ام. ام. آراگر برای سرخک، اوریون و سرخجه ثبت نام کرده اید، نیازی به نگرانی والدین و شرکت در واکسیناسیون مجدد نیست.

تحقیقات آنلاین نشان می‌دهد که واکسن‌های کرونا به اندازه کافی در کشور وجود دارد و والدین را ملزم می‌کند تا برای واکسیناسیون فرزندان خود وقت تلف نکنند.