ورزشی

شهرخودرو فقط با ۱۱ بازیکن در لیگ یک!

شش روز مانده به شروع لیگ دسته اول فوتبال، بازیکنان، کادر فنی و سهمیه خوزستان شهر خودرو مشخص نیست!

به گزارش ایران تودی، در حالی که 6 روز دیگر لیگ اول فوتبال ایران آغاز می شود، هنوز تکلیف سهمیه خوزستان مشخص نیست و مشخص نیست که آیا شهر خودرو مالک این تیم است یا خیر. کمتر از یک هفته به شروع سطح دوم فوتبال ایران باقی مانده اما نه بازیکنان و نه کادر فنی تیم مشهدی مشخص نیست.

تقریبا 3 ماه از پایان لیگ برتر می گذرد و مشخص است که شهر خودرو باید در لیگ بازی کند اما مالک و مدیرعامل باشگاه هنوز برنامه ای برای این مسابقات ندارد و معلوم نیست کدام تیم می رود. میهمان چوکا در هفته اول لیگ آزادگان. اسماعیل حیدرپور اعتراف کرد که در این جلسه بوده است اما معلوم نیست این دیدارها در نهایت به نتیجه می رسد یا خیر. حتی در معمولی ترین لیگ های دنیا هم پیش نمی آید که در قرعه کشی لیگ یک شرکت کند و نداند تیمی می شود یا نه، اما مدیران شهر خودرو موفق به انجام این کار شده اند. !

سایت معتبر ترانسفر مارکت 11 بازیکن را در لیست بازیکنان شهر خودرو قرار داد و با توجه به بازیکنانی که رفتند و به پایان رسید، برخی دیگر از بازیکنان فصل قبل این تیم، نماینده مشهد تنها یک ترکیب دارد و حتی در صورت حضور در این مسابقات، چه چیزی باید جایگزین بازیکن مصدوم احتمالی شود و نه می تواند جایگزین شود. البته این 11 نفر فقط با «شهر خودرو» قرارداد دارند و هنوز تکلیف خود را نمی دانند.

شهر خودرو تنها با ۱۱ بازیکن در لیگ یک!

البته 3 بازیکن پرسپولیس خوزستان که به احتمال زیاد جایگزین استقلال ملاثانی در لیگ یک می شوند در لیست بازار نقل و انتقالات حضور دارند اما فرجی مدیرعامل این باشگاه در گفت و گو با ایران تودی اعلام کرد که 23 بازیکن در این رقابت ها حضور دارند. قرارداد با تیم و 9 بازیکن از استقلال ملاثانی جذب خواهند شد. .

شهر خودرو تنها با ۱۱ بازیکن در لیگ یک!

به گفته مدیرعامل پرسپولیس خوزستان، شهر خودرو تنها تیم بلاتکلیف لیگ یک است که مدیرانش هنوز نمی دانند با این سهمیه چه کنند و چه کنند. او را نمی توان خارج از استان فروخت و در مشهد هم کسی نیست که بخواهد در لیگ یک تیمی را مدیریت کند.

انتهای پیام