حوادث

شناسایی ۱۰۰ ساختمان مسکونی و درمانی قرمز و نارنجی تهران

زبان ها:

مهدی داوری اظهار داشت: در چند روز گذشته ، سازمان آتش نشانی تهران قصد خود را برای شناسایی 100 ساختمان اصلی غیر خطرناک در تهران اعلام کرده است و خوشبختانه این کار در بازرسی های لازم انجام شده است و باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. . وضعیت این 100 ساختمان بین نارنجی و قرمز است.

وی در مورد استفاده از این ساختمانها گفت: در بین این ساختمانها می توان مصارف مسکونی ، پزشکی ، تجاری و سایر موارد را مشاهده کرد.

شناسایی 100 ساختمان مسکونی و پزشکی قرمز و نارنجی در تهران

مدیر سازمان آتش نشانی تهران درباره میانگین سنی 100 ساختمان پر خطر در تهران گفت: بین این ساختمانها عتیقه متفاوت است که ممکن است 50 ، 30 یا 10 سال قدمت داشته باشد.

قاضی با تشریح وضعیت 100 ساختمان به صورت نارنجی و قرمز گفت: “البته ما در حال حاضر قصد صدور هشدار را نداریم. ما با مسئولان این ساختمانها برای از بین بردن این نا امنی ها همکاری خواهیم کرد.” این شرایط موضوع آنلاین نیست.

در مورد اسامی این ساختمانها ، مدیرکل آتش نشانی تهران گفت: در حال حاضر ، قصد نداریم اسامی این ساختمان ها را منتشر کنیم.

وی ادامه داد: اگرچه حوادث بسیار دردناک است اما کتاب های درسی بسیار خوبی داریم و باید از آنها استفاده کنیم.

این قاضی با بیان اینکه به محض مشخص شدن این 100 ساختمان ، پیش بینی می شود ارگان ها و آژانس ها بیشترین همکاری را داشته باشند ، گفت: انتظار داریم تعداد زیادی دستگاه همکاری صحیح داشته باشند ، زیرا بین این ساختمان ها استفاده های بسیار متفاوتی وجود دارد.

مهدی داوری سپس به ایران تودی در مورد شکاف امنیتی ناشی از تأثیر کار روی ساختمانهای خطرناک پایتخت بر روند امنیتی این ساختمانها گفت. سازمان آتش نشانی تهران بارها گفته است که در حال تلاش است ، “گرچه این ساختمان ها در چنین شرایط نامناسبی قرار دارند.” اینها مناسب نیستند ، اما ما در حال حاضر قصد مقابله با آنها را نداریم ، اما امنیت در ساختمان ها ، به ویژه در اماکن عمومی ، موضوعی است که نمی توان نادیده گرفت و باید به آن توجه کرد.