استان ها

سعی کرده‌ایم که سپاه مامن و پناهگاهی برای مردم باشد

ایران تودی/ کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به آبرسانی به 400 روستای استان، سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان در آن زمان گفت: تلاش کردیم سپاه ثارالله را امن کنیم. مکان برای مردم، خدمات اجتماعی، تامین آب شرب و کشاورزی، محرومیت زدایی و ریشه کنی مناطق حاشیه ای و آسیب های اجتماعی از جمله برنامه هایی است که در کنار وظایف اصلی خود وظیفه خود می دانیم.

سردار محمدعلی نظری ظهر امروز 16 شهریور در دیدار استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت، ضمن تبریک به همه دولتمردان جمهوری اسلامی و استان، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در مسیر راه و رسم راه و گام های بزرگ در راستای تحقق اهداف عالیه نظام حرکت کنیم. جمهوری اسلامی. شهدای هفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر چه در مدیریت و چه در سبک.

به گفته نظری، هفته دولت هفته ای است که یادآور منش، حرکت و رفتار دولتمردانی است که برای ما الگو هستند، به ویژه این دو شهید بزرگوار که اوج کار جهادی و انقلابی خود را در آن دوران به نمایش گذاشتند. و کار آنها الگوی همه دولت ها شد، برخی دولت ها الگوی خود بودند، برخی دیگر متأسفانه از آن فاصله گرفتند.

ارتش، نهادی است که در همه عرصه‌ها و شرایط بحرانی در کنار همه دولت‌ها بوده و هست و همواره دغدغه خدمت به مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب را داشته و حداکثر تلاش را کرده و با همه دولت‌ها و دولت‌ها همکاری می‌کند. با دولت انقلابی که در این مدت کوتاه همکاری لازم را داشت، امروز نیز ادامه دارد.» این بخشی از سخنان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با استاندار بود.

نظری به فعالیت های استاندار و کار جهادی وی با نمایندگان در زمان مذاکرات امنیتی و شرایط بحرانی اشاره کرد و افزود: این اقدام و آزمونی است که «مردم یاور» و «معاون» شما را نشان داد و امیدواریم که موفق خواهد شد . برای انجام کارهای خوب با شما بودن

انتهای پیام