حوادث

سرقت ارز در پوشش مامور / زورگیر موتورسوار بازداشت شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک راهزن، دو سارق مغازه و یک مامور مخفی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایران تودی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرماندهی انتظامی ویژه ری در خصوص برخی ماموریت های روزهای اخیر چنین گفته است: «مدتی پیش ماموران انتظامی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) از زورگیری یک موتورسوار در محدوده روستای گلحصار مطلع شدند. و در جریان تحقیقات مشخص شد متهم اُ با تهدید سلاح سرد شامل گردنبند طلا، گوشی موبایل و ساعت مچی، اقلام گمشده را تهدید کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تاکید بر اینکه بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی حرمسرا حضرت عبدالعظیم(ع) قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات منطقه ای هویت سارق و مخفیگاه وی را مشخص کردند. محل. تعریف شده است. در ادامه ماموران با رضایت دادگاه به پناهگاه متهم اعزام و پس از انجام عملیات پلیسی، وی را به کلانتری منتقل کردند.

جلیلیان با بیان اینکه مقدار زیادی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف و کشف و ضبط شد، گفت: متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف کرد. در این رابطه پرونده ای برای وی تشکیل و آن فرد برای ادامه پرونده جنایی روانه دادسرا شد.

کلیپی از دستگیری سارقان سرقتی در شهر ری منتشر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با یادآوری اینکه چند سارق که از مغازه های شهرستان های باقرشهر و ری سرقت کرده بودند دستگیر شدند، گفت: پس از پخش کلیپی مبنی بر سرقت از تعمیرگاه تجهیزات صنعتی موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دستور کار گروه عملیات کلانتری باقرشهر تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد. همچنین ماموران به بررسی سرنخ های موجود پرداختند و دو سارق باتجربه را که در این سرقت شرکت داشتند شناسایی کردند.

جلیلیان با بیان اینکه پناهگاه این افراد شناسایی و اقدامات قضایی برای دستگیری آنها انجام شده است، گفت: این افراد در عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقادیری اقلام مسروقه – کپسول اکسیژن، مته، دستگاه هوا برش، حدود 60 عدد کلید، دستگاه جوش، حدود 30 کیلوگرم سیم برق، 11 عدد کلید خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب 4 فقره سرقت از فروشگاه های باگرشهر و ری شهر اعتراف کردند و سپس کالاهای مفقود شده نیز شناسایی و اموال مکشوفه در اختیار مال باختگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ناحیه ری در خاتمه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

گرفتن یک مامور جعلی در یک حمله

وی از دستگیری سارقی که به نام مامور یکی از نهادهای نظامی از اتباع کشورهای دیگر اقدام به سرقت ارز کرده بود، خبر داد. جلیلیان در این خصوص گفت: پس از وقوع پرونده سرقت ارز از زائران سایر کشورها به نام افسر نظامی در حریم حضرت عبدالعظیم (ع)، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. دولت. با اقدامات تخصصی تیم عملیاتی 172 و عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) و دوربین های مدار بسته حرم، مشخصات ظاهری سارق به دست آمد و در اختیار تیم های گشت نامحسوس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با بررسی مناطق جرم خیز و مسیرهای سارق، روز گذشته سارق را در حال صحبت با فرد خارجی مشاهده کردند که بلافاصله ماموران به محل مراجعه و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند. با مراجعه به کلانتری، در تحقیقات تکمیلی از متهم، چندین دلار معادل دو میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و متهم به سرقت آن اعتراف کرد. تحقیقات پلیس برای اطلاع از جزئیات این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام