فرهنگ و هنر

سرقت‌های مهم تهران سوژه یک نمایش شد

سریال “کمین” درباره سرقت های بزرگ تهران قرار است از نمایش و ایستگاه های رادیویی ایران پخش شود و قرار است از شنبه ، 12 دسامبر پخش شود.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، داستان نمایش “کمین” درباره سرقت جواهرات از یک خانواده ساکن در ساختمانی در تهران است. این خانواده چندین همسایه دیگر نیز دارد.

زینب آرمند ، نویسنده رادیو پوسو ، درباره این نمایش رادیویی اظهار داشت: در طی این پنج قسمت ، سرقت چندین بار در خانه های همسایگان دیگر تکرار شد. از طرف دیگر ، داستان سرقت اتومبیل از یکی از همسایگان که واحد را برای حدود یک سال تخلیه کرد ، به این ماجرا پیوند خورده و از این رو به کشف داستان کمک می کند.

وی افزود: قبل از ارائه طرحی به رادیو ، من در حال بررسی سرقت های مهم در تهران بودم که در یکی از این تحقیقات با این ماجرا روبرو شدم که توجه من را به خود جلب کرد. واقعیت این است که شخصیت ها و برنامه های فرعی همه در ذهن من ساخته شده است و من از مجموع سرقت هایی که در تحقیق نوشتم الهام گرفتم.

آرماند گفت: “نگرانی اصلی من در نوشتن کمین – عنوان اصلی” همسایه ها “بود و به دلیل شباهت آن به سریال های مختلط پخش شده در رادیو” کمین “تغییر نام داد – این است که این سرقت به هر روز زندگی ما نزدیک است. این همچنین موضوعی بود که برای دیدار با مردم اطرافمان به ذهنم خطور می کرد.

این مجموعه رادیویی به سفارش رادیو ایران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است که از رادیو نمایش نیز پخش می شود.

فریدون محرابی نویسنده زینب آرماند ، مقدم مهدی نامی کارگردان ، نازنین حسن پور کارگردان ، صدابردار محمدرضا محتشمی و هنرمند پریسا مقتدا ، بهرام سروری نژاد ، شمسی صادقی ، حمیدرضا نجلام پور ، محمد قربان ساعت 45:45 از رادیو نمایش و ساعت 22:30 از رادیو ایران پخش می شود.

انتهای پیام