استان ها

سارقان مسلح یک طلافروشی در کرج دستگیر شدند

ایران تودی / البرز فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش بی وقفه و اقدامات اطلاعاتی بازرسان پلیس آگاهی استان ، 10 سارق و شرور در ارتباط با سرقت طلافروشی کرجی دستگیر شده اند.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: با سرقت ارتش از یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی توسط چهار سرنشین با وسیله نقلیه سامانتی و پخش گسترده فیلم آن در فضای مجازی ، دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت. پلیس اطلاعات استان

ایران تودی افزود: بررسی های اولیه نشان داد مسافران خودروی سمند سرقتی با سوء استفاده از سهل انگاری رئیس طلافروشی و تهدید سلاح گرم و شلیک هوایی برای ایجاد رعب و وحشت وارد مغازه خیابان شهید بهشتی شده اند. با وجود تعقیب خودروی متهمان توسط عوامل پلیس راهور ، مقدار قابل توجهی طلا به سرقت رفت و فرار کرد ، اما سارقان با استفاده از جمعیت خیابان و تیراندازی به سمت پلیس فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان بسیار حرفه ای عمل کرده اند و هیچ اثری از خود به جا نگذاشته اند ، تصریح کرد: باند مورد نظر دستگاه قضایی برای سرقت مسلحانه از طلافروشی در چند استان کشور شناسایی شد.

این افسر ارشد پلیس تصریح کرد که پس از انتقال متهمان به یکی از استان های غربی کشور ، تیم کارآگاه اصلی پلیس آگاه پس از دریافت نمایندگی قضایی و چند روز بعد اقدامات پیچیده پلیس و آزار و اذیت ، بلافاصله به شهر حضور او اعزام شد. با مأموران در عملیات زمینی و پس از طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

سردار محمدیان گفت: پس از شناسایی شش همدست متهم و سارقان ، چند ساعت پس از دستگیری متهم اول در نقاط مختلف کشور از جمله استانهای لرستان ، تهران و البرز در برخی عملیات غافلگیرکننده. آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت سارقان دستگیر شده دارای تعدادی محکومیت کیفری بوده و در سرقت طلافروشی در استان های تهران ، کومی و مرکزی دست داشته اند. با اسناد غیرقابل انکار ، پلیس مجبور شد غارت کمر طلایی را بپذیرد و بپذیرد. کسب و کار.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری دو قاطر و کشف طلای مسروقه و دو قبضه سلاح مورد استفاده در صحنه سرقت ، گفت: پس از تکمیل پرونده متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرانجام فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: سارقان و کسانی که امنیت شهروندان را از بین می برند باید بدانند که با وجود فرزندان غیور این کشور در پلیس ، نمی توانند از محدودیت های قانون فرار کرده و در نهایت مجازات شوند. اقدامات آنها

به گفته پلیس البرز ، سارقان مسلح طلافروشی کرج پس از درگیری با ماموران هشت بار مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

پیام تمام شد