ورزشی

رقیبی که در میدان اخلاق هم شکست خورد/ شکایت از سرمربی تیم ذوب‌آهن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، باشگاه پیکان در بیانیه ای اعلام کرد: با گذشت 20 سال از شروع فوتبال حرفه ای در ایران و لزوم رعایت قانون توسط فوتبالیست ها، برخی رفتارهای غیرحرفه ای نشان دهنده توانایی پذیرش شکست و نتیجه آن نیست. . دو تلاش تیم در زمین است.

از این منظر در نتیجه بازنده ها به بهانه های واهی دست می زنند، توهماتی که خودشان ایجاد می کنند که فقط اذهان عمومی را تشویش می کند و متن فوتبال را ترجیح می دهد.

پیکان فصل گذشته در دیدار مقابل ذوب آهن دچار تغییر تصمیم داور شد اما در صورت تمکین به قانون، امروز در آن دیدار سرمربی ذوب آهن پیکا را مدیریت کرد و فکر می کردیم اصول اخلاقی و حرفه ای رعایت شود. اینها اولویت های آنهاست.

متأسفانه حریف پس از شکست در یک رقابت منصفانه در زمین، به بازی تهمت و افترا ناجوانمردانه خارج از زمین روی آورد و این بار با غلبه بر اصول اخلاقی و حرفه ای شکست بعدی خود را در خارج از زمین جشن خواهد گرفت. .

در این خصوص لازم است پس از برخی ادعاهای کذب در خصوص دیدار اخیر تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن که در هفته سوم لیگ برتر با برتری و پیروزی آشکار به پایان رسید به اطلاع رسانه های محترم و اجتماعی برسانید. پیکا هواداران فوتبال را به کشور بیاورید.

اولین:
بر اساس ضوابط و مقررات، تنظیم برنامه مسابقات بر عهده سازمان محترم لیگ برتر کشور بوده و مربوط به باشگاه ها نمی باشد. بر این اساس باشگاه ها می توانند دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد تاریخ برگزاری مسابقات به سازمان لیگ برسانند و در نهایت تصمیم سازمان را اجرایی کنند. دیدار تیم های پیکان و ذوب آهن که هر دو به تیم فوتبال خود امیدوار بودند و می توانستند در روز فیفا به طور کامل برگزار شود، به درخواست باشگاه پیکان و با کمک و رضایت بزرگان به تعویق افتاد. سازمان لیگ تیم میهمان که تمایلی به حضور در این دیدار برای تیم ملی نداشت می توانست قبل از بازی اعتراض کند نه بعد از شکست و تیم پیکان از تصمیم نهایی خود در این خصوص استقبال خواهد کرد.

دومین:
انتخاب و ارائه ورزشگاه محل برگزاری مسابقه بر عهده باشگاه میزبان است و تایید آن همچنان بر عهده سازمان لیگ و هیات های فوتبال است و هیچ باشگاهی در مقام تایید یا رد صلاحیت نبوده است. همخوانی داشتن. این دیدار در ورزشگاه های کشور برگزار می شود. از سوی دیگر به نظر می رسد برخی از باشگاه ها از تاریخ میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج در مسابقات لیگ برتر بی اطلاع بوده اند و یا حتی از برگزاری دیدار هفته دوم تیم های هواداری مقابل پیکان توسط هواداران در همان محل بی اطلاع بوده اند. زمان. پس از شکست اخیر ورزشگاه ذوب آهن، چنین مشکلی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه وجود نداشت. همچنین ادعای عدم استفاده از پوشش زمین در هنگام بارندگی اساساً بر اساس تصاویر و مستندات موجود کذب است و البته پوشش مخصوص در روز مسابقه برای برگزاری مسابقه از روی زمین برداشته شده است. .

سوم:
به گزارش باشگاه ذوب آهن، اقامت دو تیم در هتلی که طبق عرف و قانون چنین ممنوعیتی برای استقرار تیم ها وجود ندارد، خلاف قوانین است. در عین حال با توجه به اینکه تمامی اردوهای تیم فوتبال پیکان قبل از تمامی دیدارهای خانگی در هتل ها برگزار می شود، تیم میهمان می تواند محل کمپ خود در تهران را تغییر دهد و به ندرت می توان به این موضوع اعتراض کرد. معجزات در بیان در بالا ظاهر می شود.

چهارم:
برخی موارد ذکر شده در نشست خبری سرمربی محترم باشگاه «ذوب آهن»، روابط عمومی و همچنین بیانیه باشگاه، مصداق بارز نشر اکاذیب و تهمت است که باشگاه «پیکان» به آن اقدام خواهد کرد. شکایت رسمی و قانونی توجه.