عمومی

«رادیو مقاومت» راه‌اندازی شد

امروز سه شنبه 29 آذرماه با حضور مسئولین لشکری ​​و کشوری اعم از جانبازان و خانواده شهدا در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در ابتدای این مراسم گفت: دی ماه، ماه مقاومت ملت ایران است. 28 دی ماه 1356 روز واقعه تاریخی و 18 دی و همچنین 22 دی که سردار رشید در سحرگاهان به آرزوی دیرینه اسلام رسید و آب شهادت نوشید.

وی افزود: معاونت صدا تصمیم گرفته است که صدای قلب امت اسلامی را به گوش جهانیان برساند. مهمترین محورهای پخش از 14 شبکه رادیویی و در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و راه اندازی مقاومت رادیویی را شناسایی کرده ایم. ما سعی کردیم از تمام ساختارهای برنامه نویسی استفاده کنیم.

بخشی زاده گفت: برنامه سازان تبیین الگوی مفهومی مقاومت در اندیشه امام، تبیین ملاحظات انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین فرهنگ شهید را مورد توجه قرار خواهند داد. مکتب سلیمانی و هویت آن .

وی ادامه داد: نمایندگی نقش فرمانده شهید مقاومت و شهید ابومهدی المهندس در دستور کار قرار دارد.

معاون صدا و سیما با اشاره به دیگر محورهای برنامه سازی در طول فعالیت های صداوسیما گفت: شهید سلیمانی در امنیت نظامی جمهوری اسلامی، تأثیرات و الزامات فرهنگی مدرسه در ساختارهای مختلف برنامه سازی نقش خواهد داشت. توضیح داد. اطلاعات کلی از دفاع مقدس و شهید داریم نمونه این شهید برای جوانان مد نظر است. دیپلماسی مقاومت نیز مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس سازمان صدا و سیما: به نمایندگی از شهدا به رسانه ملی تبریک می گویم

در این مراسم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در سخنانی در خصوص راه اندازی رادیو مقاومت گفت: این رادیو برای تبریک به شهدای مقاومت است. اگر خداوند متعال به ما توفیق دهد، ما از طرف آنها به عنوان دوستان، به عنوان افرادی که می خواهیم از آنها پیروی کنیم، به مطبوعات ملی برکت خواهیم داد.

وی افزود: برای مقاومتی که اطراف یاران شهدای یمن و سوریه و حتی شهدای مدافع حریم سلامت در دو سال اخیر را احاطه کرده است و برای همه این شهدا بهشتی آرزو می کنیم.

جبلی گفت: کار مبارک و درستی توسط دوستان در صداوسیما ایجاد شده است و به همین دلیل در روزهایی که بوی شهادت در جامعه می پیچد، رادیو مقاومت راه اندازی می کنند.

رئیس صدا و سیما گفت: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی بهترین نماد مقاومت مجاهدین و جهان است. همه رهبران مقاومت برای حاجی قاسم اشک ریختند و زیر پرچم او جنگیدند. فاطمیون و زینب و همه عناصر سرافراز مقاومت به نوعی خود را مغرور و تحت فرمان او می دانستند. ما هم باید خودمان را سرباز و تابع فرمانده شهید بدانیم. زیرا او یک انسان و حتی یک شهید معمولی نیست و به نظر رهبر معظم انقلاب مکتبی پایدار است که ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به نقل از سردار شهید سلیمانی گفت: شهدا با چشمانی مضطرب نظاره گر ما هستند و منتظرند تا در این مسیر به آنها برسیم. سردار سلیمانی یکی از این شهدای امروز است. امیدواریم این گام های کوچک و راه اندازی رادیو مقاومت ما را به هدفی که شهدا تعیین کرده اند برساند.

جبلی افزود: با گرامیداشت یاد این شهید می خواهیم به چه نقطه ای برسیم؟ آیا سردار را فقط یک فرمانده مورد علاقه، ذخیره و ثروت کلان کشور و جهان می دانیم که دست بی رحمش را از ما گرفت؟ یا دنبال چیز دیگری هستیم؟ اگر آن را فقط یک نمونه در دنیا بدانیم، اگر آن را مکتب ندانیم، نتیجه فقط پشیمانی است. این روزگاری است که وجود سردار سلیمانی همه جا، در مدرسه و در حرکت است. این یک مدرسه در حال انجام است. اگر امروز می دیدیم که متجاوزان آمریکایی از افغانستان و عراق گریخته و به وطن خود بازگشته اند، اگر آن را از سعادت های شهید مقاومت ندانیم، شاهد این ننگ نبودیم.

این گزارش به روز رسانی می شود …