حوادث

دکتر صابریان سرپرست سازمان اورژانس کشور شد

وزیر بهداشت ، دکتر پیر حسین کولیوند ، درخواست استعفای رئیس سازمان اورژانس کشور را پذیرفت و دکتر. پیمان صابریان به عنوان سرپرست این سازمان منصوب شد.

به گزارش ایران تودی سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند به نقل از پایگاه داده وزارت بهداشت (وبدا) نوشت: “خدمات ارزشمند و جهادی آن برادر بزرگوار در خدمات آمبولانس کشور در تاریخ این سرزمین جاودانه خواهد شد.” “

مشارکت صادقانه ، وفادارانه و محبت آمیز جنابعالی در همه زمینه های بحرانی ، از جمله سیل ، زلزله و حوادث جاده ای ، به ویژه در روزهای سخت کرونا ، و همچنین توسعه شرایط اضطراری در هوا ، دریا ، راه آهن و جاده و ادامه اقدامات قبلی فعالیت ها. طبیعتاً یک بیمارستان در اسناد طلایی خدمات در نظام سلامت ذکر شده است. راه اندازی کدهای 247 و 724 و تعداد زیادی از بیماران نجات یافته از حملات قلبی و سکته مغزی به لطف تلاش شما و همکاران محترم به خدمات ارزشمند دیگری تبدیل شده است.

پیوند اعضا به ویژه قلب به مراکز پیوند در اسرع وقت توسط همه فراموش نخواهد شد.

با آگاهی از مشکلات شما ، من هرگز نخواستم استعفای شما را از رهبری این مجموعه بپذیرم و می دانید موافقت با استعفای برادری صادقانه ، وفادار و تأثیرگذار از مسئولیت جدی چقدر دشوار است. بنابراین ، ضمن پذیرش درخواست شما ، سلامتی ، افتخار و سربلندی را برای خدمات ارزنده شما به افراد شریف ، علیرغم میل درونی و تنها به دلیل ایمان معنوی برای کمک به مشکلات جسمی و روحی ، آرزو می کنم.

بدون شک حضور شما در هر مقامی به دلیل علاقه و عشق شما به سربلندی و افتخار جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان م willثر خواهد بود. »

دکتر نمکی طی حکمی با متن زیر ، دکتر پیمان صابریان ، رئیس سازمان مدیریت اورژانس تهران را به عنوان سرپرست اورژانس کشور منصوب کرد:

“دکتر پیمان صابریان عزیز ، با توجه به تجربیات علمی و اجرایی خود ، به عنوان” رئیس سازمان مدیریت اورژانس کشور “منصوب می شوید.

انتهای پیام