حوادث

دلایل سرد شدن افراد از زندگی مشترک چیست؟

اخبار آفتاب:

مصطفی باقری در مورد دلایل سرمازدگی افراد در زندگی مشترک توضیح داد: دو دلیل از سرماخوردگی در ابتدای زندگی این است که ما نمی دانیم چگونه خوب ازدواج کنیم ، و دوم اینکه وقتی ازدواج می کنیم. ما نمی دانیم کجا زندگی خواهیم کرد ، بنابراین اگر توجه کردید ، روز طلاق در استان همدان روز به روز در حال افزایش است.

در زندگی جنس مخالف یکسری قوانین و اصول وجود دارد و آمار طلاق می افزاید: زوجین در یکی از دو مورد فوق مشکل دارند: وی افزود: زوجین در ازدواج خوب مشکلات بیشتری دارند به طوری که همه ریشه دارند. مشکلات ، اختلافات و معایب زندگی مشترک ، ناشی از انتخاب های نادرست است.

باقری گفت: برای یک ازدواج موفق ، چهار نوع بازی وجود دارد ، برنده شدن ، از دست دادن ، از دست دادن ، برنده شدن و باخت. درگیر شوید و فقط سعی نکنید در زندگی زندگی پیروز شوید و به فردی که در کنار ماست نگاه کنید و در همان زمان برنده شوید.

برای به دست آوردن شریک خوب در راه ما چه کاری باید انجام دهیم؟ وی گفت: “در دین ما هیچ اتفاقی نیفتاده است و هر آنچه اتفاق می افتد مسئله انتخاب انسان است. در حال حاضر شانس یک شایعه در بین مردم است. با این وجود باید شریک زندگی خود را بر اساس عقل ، توصیه و انتخاب صحیح انتخاب کنیم.” .

این معلم دانشگاه برای داشتن یک ازدواج موفق چه معیارهایی باید انتخاب کند؟ پاسخ: یكی از معیارها اعتقاد به اعتقاد و اخلاق سطحی است كه در اسلام بسیار مورد تأكید قرار می گیرد و بعد نیز به نسبت و كفایتی و معتقدیم كه این هفت نسبت و كفایت شامل اعتقاد ، نگرش ، ادراك ، جنبه های اقتصادی ، فرهنگی ، جسمی و سیاسی وجود است. واری

وی سومین ملاک برای مطالعه انواع بزرگسالی از جمله بلوغ جنسی ، فکری ، زناشویی ، عاطفی ، اجتماعی ، فرهنگی ، معنوی و اقتصادی را مهم دانست و گفت: افزایش طلاق بیشتر به کاهش شناختی مربوط می شود تا مشکلات خانوادگی و این البته ممکن است مرتبط باشد البته مشکلات خانوادگی نیز مؤثر است.

باقری در پایان یادآور شد: برای این مشکلات راه حل های مختلفی وجود دارد؛ برای حل یک مشکل ، باید آن را به تعویق بیندازیم ، برای حل مسئله اقدامات فردی انجام دهیم و با کسی واسطه نباشیم و درنهایت گناهان خود را قبول کنیم تا همه مشکلات برطرف شود.