فرهنگ و هنر

دعوت کارگردان «دشت خاموش» به آمریکا

احمد بهرامی ، کارگردان “دشت خاموش” توسط انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برای شرکت در یک برنامه سه هفته ای به ایالات متحده دعوت شد.

به گزارش ایران تودی ، انجمن مطبوعات خارجی هالیوود (HFPA) ، که جوایز سالانه فیلم گلدن گلوب را با شرکت فیلم مستقل و جشنواره فیلم ونیز برگزار می کند ، فرصتی را برای برندگان جوایز افق برای کارگردانان برنده جایزه ایجاد کرده است. Horizons جشنواره فیلم ونیز یک برنامه سه هفته ای را در اندونزی برگزار خواهد کرد تا مهارت های فیلم سازی را افزایش دهد ، در نمایش ها و رویدادهای آموزشی به میزبانی The Independent ، The Independent در لس آنجلس شرکت کند.

در همین راستا ، احمد بهرامی ، کارگردان “دشت های خاموش” و برنده جایزه فیلم “افق های ونیز” برای شرکت در برنامه دعوت شد.

کارگردانان شرکت کننده جلسات فشرده ای در مورد جنبه های فرهنگی و خلاقانه فیلم ، فعالیت ها و تعاملات فرهنگی ، کارگاه های آموزشی ، سفرهای میدانی ، کلاسهای استاد و مشاوره های حضوری برگزار خواهند کرد

این برنامه به سینماگران کمک می کند صنعت صنعت فیلم آمریکا در بازارهای جهانی را بفهمند و این فرصتی تمیز برای ملاقات و گفتگو با فیلمسازان بزرگی است که در لس آنجلس کار می کنند.

Silent Plain علاوه بر کسب سه جایزه از جمله بهترین فیلم افق در جشنواره فیلم ونیز ، جایزه انجمن بین المللی منتقدان (Pififfer) و جایزه اعتماد ملی ایتالیا ، برنده بهترین فیلم جشنواره فیلم Sabrisso و جشنواره فیلم استکهلم شد. ، توکیو ، شب های تالین ، سنگاپور ، والادولید ، اسپانیا ، فلورانس ، ایتالیا.

«خورشید» ساخته احمد بهرامی و «آن شب» کارگردان کوروش اهری نامزد هفتاد و هشتمین جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی زبان بودند.

تولید «دشت خاموش» متعلق به شرکت فیلمفارسی به کارگردانی سعید بشیری و پخش بین المللی فیلم علی گاسمی است.

انتهای پیام