حوادث

دستگیری ۶٠١ سارق و مالخر در پایتخت/افزایش ۲ برابری گشت های ۱۱۰

فرمانده پلیس پایتخت از دستگیری 60 راهزن و قاطر در طرح رعد و برق پایتخت خبر داد.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین رحیمی در پروژه رعد پایتک که امروز در پلیس پیشگیری تهران برگزار شد ، اظهار داشت: چهل و هشتمین مرحله پروژه رعد با شجاعت و تلاش همکارانم در پلیس پیشگیری انجام شد. این هفته.

وی ادامه داد: با تلاش همکارانم 154 رای دادگاه اجرا و 140 مورد سرقت مورد رسیدگی قرار گرفت. در این مرحله ، در مجموع 1460 سرقت کشف شد ، 66 سارق ، قاطر ، غاصب ، سارق و سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه 40 گروه بصورت گروهی کار می کنند ، گفت: در این مرحله از پروژه بالغ بر 16 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد.

وی افزود: یکی از اقدامات انجام شده در این مدت ، نفوذ به 50 محل تجمع سارقان و نفوذ به مراکز سارقان و لانه سارقان و … بود که مشخص شد دارای 5 لانه سارق است. center مرکز سرقت نیز توسط پلیس پیشگیرانه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و center مرکز جمع آوری مواد مخدر پیدا شد. در این مرحله ، راهزنان سطح چهاردهم اول ، دوم و سوم دستگیر شدند. همچنین 5 اسلحه و 64 سلاح سرد در این مرحله کشف شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه 50 کیلوگرم مواد مخدر در خرده فروشان کشف شد ، گفت: 551 میلیون تن کالای قاچاق کشف شد. این طرح به طور جدی در حال پیگیری است و به طور خاص دنبال خواهد شد.

وی در مورد واکنش پلیس به آزار و اذیت های خیابانی گفت: تجاوز جنسی در خیابان ها ، خودروها یا مراکز دیگر ، یکی از بارزترین جنایاتی است که پلیس باید با آن برخورد کند. این یکی از برنامه های ویژه ما است. در همین راستا ، آنها با خودروهای مزاحم در برخی نقاط شمال تهران و مزاحم خودروها در پارک ها سروکار داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: به شهرداری اخطار جدی داده می شود که از نصب تابلوها پیروی کند و تاکید می کنیم که نباید محلی برای دخالت ایجاد کند. ما از مردم می خواهیم فوراً با لحظه تماس بگیرند. ما اخیراً خدمات گشت خود را برای رفع نیازهای مردم دو برابر کرده ایم.

انتهای پیام