حوادث

دستور رییس دادگستری کرمانشاه برای رسیدگی به نحوه مجروح شدن کولبر نوجوان پاوه‌ای

آفتاب‌‌نیوز:

روز سه شنبه پرویز توسلی زاده دستور دقیق و دقیق را به دادستان پاوه داد تا درمورد حادثه منجر به زخمی شدن مانی هاشمی 14 ساله ساکن روستای پاوهین شمشیر که از بلندی سقوط کرده و از ناحیه سر و صورت مجروح شده بود ، تحقیق کند. .Rd

دادگاه عمومی کرمانشاه با اشاره به تحریکات رسانه های ضدانقلاب و استفاده آنها از فضای مجازی برای دستیابی به سو bad نیت و افکار عمومی و ماجرای شهر پاوه ، بر لزوم حفاظت از کرامت انسانی و آسایش خانواده زخمی تأکید کرد. اقدامات لازم برای شناسایی جنبه های حقوقی ، قضایی و انتظامی پرونده و اعلام نتیجه صورت می گیرد.

برخی رسانه ها گزارش دادند که سقوط و جراحات سید مانی هاشمی توسط مرزبانان ایجاد شده است. وی گفت: “در این حادثه ، جوانی از روستای شمشیر پاوه از کوه سقوط کرد ، اما سقوط وی مربوط به تعقیب نیروهای مسلح نبود.”

پرویز ایده پور دوشنبه شب در مصاحبه با ایرنا گزارش های مبنی بر تعقیب جوانی به نام مانی هاشمی توسط پلیس در منطقه مرزی این شهر را تکذیب کرد و افزود: نیروهای مسلح در تلاش برای دستگیری یا دستگیری وی در مرز پاوه هستند. پیگیری به طور کامل رد می شود.

این نوجوان پس از سقوط از کوه دچار آسیب دیدگی از ناحیه سر ، چشم و صورت شد و پس از اعلام رئیس کمیته امداد کشور مبنی بر عدم پرداخت هزینه های درمان مادر ، هزینه آن را پرداخت کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت این سازمان هزینه های پزشکی این نوجوان را تأمین می کند و گفت مانی هاشمی رئیس کمیته امداد برای اجرای دستور آقای بختیاری عصر دوشنبه 24 شهریور به تهران اعزام شده است.

محسن رخسی افزود: این نوجوان پاوه با هزینه کمیته امداد در بیمارستان نور تهران تحت معالجه قرار می گیرد.

شهر پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه و 84 کیلومتری مرز با عراق واقع شده است.