استان ها

در استان حمایت نمی‌شوم/ تنها 10 میلیون تومان هزینه سرویس دوچرخه‌ام می شود

ایران تودی/کرمانشاه دارنده اولین مدال تاریخ ورزش های سه گانه ایران به هزینه های بالای ورزش قهرمانی اشاره کرد و گفت: برای مسابقات برون مرزی فقط 10 میلیون تومان خرج سرویس دوچرخه ام می شود.

پارسا محجوب در نشست خبری امروز (30 تیرماه) تیم ورزش سه گانه با اشاره به سابقه 11 ساله خود در ورزش سه گانه، گفت: قزاقستان در بازی های آسیایی 2022 در رشته سه گانه شرکت می کند. 800 متر دوی، 50 متر شنا، تیراندازی با تپانچه لیزری در مسافت 10 متر به مقام سوم آسیا دست یافتم.

وی ادامه داد: در رشته بیاتلون نیز در این مسابقات شرکت کردم که به مقام پنجم دست یافتم.

این تیم سه گانه در پاسخ به نظر برخی کارشناسان که استاندارد مسابقات را پایین عنوان کرده بودند، اعلام کردند که 240 ورزشکار زن و مرد از کشورهای آسیایی در این مسابقات شرکت کردند. از این میان نفرات اول، دوم و چهارم در مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان مدال کسب کردند، بنابراین سطح مسابقات بسیار بالا بود و با حضور رقبای قدرتمندی در سطح جهانی برگزار شد.

وی به تشریح برنامه های آتی خود در این زمینه پرداخت و سپس افزود: مسابقات جهانی دانش آموزی شهریورماه برگزار می شود و پس از آن پرتغال در مهرماه میزبان مسابقات جهانی خواهد بود که مجوز حضور را دریافت کردم. در مسابقات

محجوب همچنین به تعویق بازی های آسیایی 2022 اشاره کرد و گفت: این بازی ها در سال آینده برگزار می شود که از هم اکنون برای آن برنامه ریزی کرده ام.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مهم ترین مشکلات و موانع پیش روی فعالیت خود در این عرصه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حامیان اصلی من برای ادامه حضور در این عرصه انجمن و خانواده ام هستند و هیچ گونه حمایت و یا حمایتی صورت نگرفته است. کمک مسئولین استانی..

محجوب یادآور شد: با وجود اینکه در استان خودم یارانه دریافت نمی کنم، دوچرخه های وارداتی سایر اتباع توسط استان هایشان خریداری شده است.

این قهرمان ملی سه گانه ادامه داد: اینجا تجهیزات حرف اول را می زند و با تجهیزات مناسب می توان به رکوردهای بهتری دست یافت. برای خرید دوچرخه مناسب برای مسابقه حدود 140 میلیون تومان هزینه دارد و قبل از هر سواری فقط حدود 10 میلیون تومان هزینه دارد.

انتهای پیام