فرهنگ و هنر

خبرنگار ایرنا درگذشت – ایران تودی

خبرنگار ایرنا داریوش غفاری درگذشت. پیکر وی فردا در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

به گزارش ایران تودی ، مدیر اجرایی ایرنا با تسلیت درگذشت داریوش غفاری ، پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی و روزنامه نگار وفادار اظهار داشت: از دست دادن این روزنامه نگار با استعداد ضرر بزرگی برای ایرنا است.

محمدرضا نوروزپور در پیامی که امروز (پنجشنبه ، 17 تیر) منتشر شد ، افزود: خبر درگذشت همکار سخت کوش ، وفادار و شریف ما ، آقای داریوش غفاری ، درد و تأثیری عمیق بر من و همکارانم گذاشته است.

وی گفت: مرحوم غفاری از روزنامه نگاران ، دبیران و مدیران ایرنا ایثارگر و وفادار بود که علی رغم سرطان شدید ، فعالیت های خبری خود را تا آخرین روزهای زندگی ادامه داد.

وی تاکید کرد: بدون شک از دست دادن این روزنامه نگار با استعداد برای ایرنا ضرر بزرگی است.

نوروزپور ضمن تسلیت به خانواده درگذشته داریوش غفاری به ویژه همسر و فرزندان وی و کلیه همکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت ، برای بازماندگان صبر و سلامتی خواست.

روزنامه نگار و دبیر سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و یک فعال رسانه ای در کشور ، داریوش غفاری ، صبح پنجشنبه پس از تحمل یک بیماری طولانی در تهران درگذشت.

وی نزدیک به 30 سال است که از جمله یک جانباز هشت ساله دفاع مقدس ، خبرنگار پارلمان و دولت ، دبیر یک گروه سیاسی ، رئیس دفتر ایرنا در کوالالامپور ، مالزی و رئیس مالزی در اخبار بوده است. دفتر مرکزی ایرنا در استانهای گم و البرز ، نوشهر در غرب مازندران است.

غفاری در دسامبر سال 1981 متولد شد و فوق لیسانس مدیریت دولتی دارد ، اما قبل از جشن 50 سالگی در کنار خانواده و دوستانش در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

پیکر داریوش غفاری فردا (جمعه 9 تیر) ساعت 10:00 در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایران تودی) درگذشت داریوش غفاری خبرنگار ایرنا و همچنین مدیر عامل و اعضای خبرگزاری ایرنا را به خانواده وی تسلیت گفته و برای آن مرحومه در پیشگاه خداوند منان مسئلت می کند.

انتهای پیام