استان ها

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی ضروری است

یزدی: سرمایه گذاران بخش خصوصی باید حمایت شوند

رئیس سازمان حراست استان فارس گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی باید در افزایش کمی و کیفی تولید، توسعه صادرات و اشتغال پایدار حمایت شوند.

به گزارش خبرگزاری آنلاین ایران تودی ایران تودی، حمیدرضا ایزدی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این جلسه مشکلات 7 واحد از جمله تعریف رد دیون بانکی، درخواست فرض بدهی بانکی، درخواست صدور سند اجرای پروژه، تسویه کالا. ، همکاری آب. انتقال و غیره در این جلسه و پس از بحث و تبادل نظر، راهکارها در قالب مصوبات کارگروه ارائه شد.

وی افزود: در این راستا شرکت سیمان استهبان و سیمان لامرد انواع سیمان خاکستری، تجهیزات فرودگاهی شرکت صنایع بال، شرکت سنگ محفر، تولیدی سنگ نما، شرکت شیمیایی مشکفام فارس، تولید کود شیمیایی و مجتمع شیمیایی آبنوس فرمالین و سایر محصولات شیمیایی پاسارگاد. و متالورژی آهنی، ساخت و ساز، صنعت فولاد از جمله واحدهای معرفی شده به کارگروه بودند که مشکلات آنها مورد بحث، بررسی، تبادل نظر و راهکارهای مبتنی بر ضوابط و ظرفیت های قانونی ارائه شد، همچنین در این جلسه 14 واحد تولیدی ارائه شد. کمیته تخصصی زیر نظر کارگروه اعضا تایید کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه اجرای کلیه مصوبات کارگروه با هدف ارتقای تولید استان و رفع موانع تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس است، افزود: : امیدواریم با اجرای قانون موانع تولید را برطرف کرده و فضای کسب و کار را تسهیل کنیم و در حرکتی سریع، جهادی و حرکتی و با تعامل و هم افزایی مدیران شرکت از تمامی توانمندی های قانونی استفاده کنیم. دستگاه‌های اجرایی ذی‌صلاح، برای رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی، برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی.

ایزدی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور افزایش کمی و کیفی تولید، توسعه صادرات و اشتغال پایدار، افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در استان فارس با توسعه اقتصاد کشور ارتباط مستقیم دارند. ایجاد شغل و تولید اجناس و محصولات باکیفیت و دارای گستره وسیعی هستند لذا لازم است; با ایجاد واحدهای تولیدی متناسب با مناطق مختلف استان و همچنین واحدهای بالادستی و پایین دستی زمینه اشتغال و تولید ثروت بیشتر در استان را فراهم کنیم.

لازم به ذکر است: در ادامه جلسه تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی و کسبه به بیان دغدغه ها، مشکلات و مشکلات واحدهای تولیدی خود و همچنین مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی ذیصلاح حاضر در جلسه پرداختند. نظر ایشان در خصوص رفع موانع تولید پس از بیانیه و بررسی مصوبات لازم جهت رفع مشکلات پذیرفته شد.

انتهای پیام