استان ها

حامد صمدی: پیروزی در برابر پیکان اتفاقی نبود

ایران تودی/خراسان رضوی سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: برای پیروزی مقابل پیکان برنامه ریزی کرده بودیم و شکست این حریف بزرگ در تهران اتفاقی نبود.

حامد صمدی در گفت‌وگو با ایران تودی، در خصوص پیروزی تیمش در برابر پیکان تهران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: در مسابقه گذشته مقابل فولاد سیرجان بازی خیلی بدی را به نمایش گذاشتیم و شکست سه بر صفر آن مسابقه در روحیه بازیکنان ما تاثیر گذاشته بود. پیش از دیدار با سیرجان، هفته سنگینی را پشت سر گذاشته بودیم؛ یک مسابقه در تهران و یک بازی در مریوان داشتیم که باعث خستگی بسیار زیاد تیم شده بود و متاسفانه ضعیف‌ترین نمایش والیبالی ما هفته گذشته مقابل فولاد سیرجان رقم خورد.

وی افزود: با این شرایط به مصاف پیکان تهران رسیدیم و در ست اول هم به دلیل اختلاف امتیاز زیادی که به وجود آمد و هفت بر صفر عقب افتادیم، به بازیکنان شوک وارد شد.

صمدی تصریح کرد: خارج کردن بازیکنان از چنین شرایطی و برگرداندن به مسابقه کار سختی بود ولی به دلیل حضور بازیکنان با تجربه‌ای که در اختیار داریم توانستیم شرایط را مدیریت کرده و خوشبختانه به بازی برگردیم.

سرمربی نیان با اشاره به وضعیت تیمش در لیگ برتر والیبال افزود: هم از نظر زمان برگزاری و هم امتیاز تیم‌ها در جدول، فشردگی زیادی وجود دارد و به پیروزی در این مسابقه احتیاج داشتیم. مصمم بودیم تا مقابل تیمِ خوب پیکان تهران به پیروزی برسیم. پیکان هر سال یکی از تیم‌های خوب لیگ است و بازی کردن در تهران مقابل این تیم دشوار است.

وی با اشاره به عملکرد موسوی گفت: سید محمد موسوی، هم از نظر عملکرد و مسائل فنی و هم از نظر روحیه‌ای که به سایر بازیکنان تزریق می‌کند یک مهره فوق‌العاده اثرگذار در تیم است. با احترام به تمامی بازیکن‌های ایران، اما آقای موسوی یک تافته جدا بافته در والیبال ایران است. خوشحالیم که در تیم نیان با او همکاری داریم.

وی افزود: ما در این فصل ثابت کردیم که نیان الکترونیک یک تیم همدل و یکرنگ است. تمام بازیکنان در پست و جایگاه خود اثرگذاری خاص خود را دارند و پیروزی‌های نیان را در کنار یکدیگر رقم می‌زنند. محمد فلاح در دو مسابقه اخیر تیم عملکرد بسیار خوبی داشته و امتیازات مهمی را کسب کرده است.

وی با اشاره به قطعیت صعود تیمش به مرحله پلی‌آف گفت: بابت صعود به مرحله پلی‌آف خوشحالیم اما بازی به بازی جلو می‌رویم و اکنون تمرکز ما تنها به مسابقه بعدی مقابل شهرداری ارومیه معطوف است. تا آخرین بازی، جنگنده در زمین حاضر خواهیم شد.

صمدی گفت: هفته‌های پایانی لیگ شرایط خاص خود را دارد؛ هم حساسیت بازی‌ها بیشتر شده و هم به واسطه فشردگی مسابقات، خستگی بازیکنان بیشتر می‌شود. باید مراقبت کنیم تا کسی دچار آسیب دیدگی نشود.

انتهای پیام