حوادث

جوانان سهم مهمی در تصمیم‌سازی دارند/ استفاده از خرد جمعی پیشکسوتان جوانان هلال احمر

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: جوانان نقش مهمی در تصمیم گیری دارند.

به گزارش ایران تودی ، دکتر محمد گلفشان با اشاره به اولین جلسه اعضای برجسته و کمیته راهبردی جانبازان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: در گذشته بسیاری از جوانان داوطلبانه و به برنامه های هلال احمر می رفتند و از خرد جمعی برای بهره گیری از این اعضا می فهمید.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: “مشارکت جدی و مؤثر جوانان در تصمیم گیری بسیار مهم است. جوانان نقش مهمی در تصمیم گیری هلال احمر دارند.”

وی افزود: به همین منظور از اعضای قدیمی و کهنه کار جوانان برای شرکت در هماهنگی چهره به چهره در کارگروه ها به یک گروه مجازی دعوت شده است و ما می توانیم از خرد جمعی ایثارگران سازمان جوانان برای ارائه ایده های استراتژیک استفاده کنیم.

گل فشان گفت: “در همین راستا ، جوانان در گروه های دو یا سه نفری در مورد موضوعات مختلف بحث می کنند. امیدواریم در پایان 10-12 شغل ، ایده های اقتصادی و استراتژیک و برنامه های اجرا ارائه شود.”

“ما می توانیم از پتانسیل ها ، توانایی ها و تجربیات جوانان استفاده بهتر و مؤثرتری داشته باشیم. اعضا طی سالها خدمات زیادی ارائه داده اند ؛ اما ما هیچگونه تعهدی نسبت به اعضا نداریم و حداقل برای زندگی آنها فراهم نشده ایم.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: اگرچه خدمات هلال احمر داوطلبانه و بشردوستانه است ، اما ما نباید از اعضا به عنوان ابزاری استفاده کنیم و وقتی داوطلب می شوند ، نباید فراموش کنیم و به فکر آینده باشیم.

وی اظهار داشت: اگرچه نمی توانند آنها را جذب کنند ، اما می توان از این جوانان قدرت لازم برای کار و اشتغال و بهبود اوضاع اقتصادی را فراهم کرد. با مقررات مادی و اقتصادی ، می توان مشاغل و مشاغل کوچک را برای آنها مشخص کرد.

گولفشان افزود: “بسیاری از این جوانان سازمان را ترك كرده و مسئولیتهای بزرگی را برعهده گرفته اند. این جوانان شامل وزرا و معاونان شهرداران برای امور فرهنگی و اجتماعی و برخی از مسئولیت های بزرگ هستند. حتی مهندسین پیمانکاری یا مدیران فعال.” در میان آنها وجود دارد.

وی گفت: “متأسفانه ، ما هنوز مخاطبان هدفمان را به خوبی نمی شناسیم.” “با استفاده از تجربیات این جوانان ، می توانیم راهی برای درک مشکلات اقتصادی جوانان بیابیم. می توانیم نیازهای جوانان را در زمینه های مختلف برطرف کنیم.”

رئیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: بسیاری از این جوانان موفق شده اند بسیاری از پروژه ها و ده ها پروژه بشردوستانه را در فضای مجازی علیه کرونا ارائه دهند. حفظ پایه و اساس خرد جمعی با تجربه در یک سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: براساس شرح حال آنها بیش از 170 جانباز جوان شناسایی شدند ، اما طبق شرایط بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، تنها 30 نفر از این جوانان در ساعت 9 صبح در اولین جلسه یکشنبه 17 مرداد شناسایی شدند. حدود 16 نفر در این سازمان شرکت می کنند.

گل فشان: “موضوعات مهم در زمینه استخدام ، سازماندهی و آموزش وجود دارد كه در یك جلسه یك روزه مورد بحث قرار می گیرد. یكی از این محورها رفع نیازهای سازمان امداد و نجات در قالب نجاتگران و آگاهی است.” بیایید پروژه جدیدی را در سازمان جوانان اجرا کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر ؛ وی با اشاره به تشکیل کارگروه ها ، اظهار داشت: فعالیت های دوره تاج ، جلسات و دبیرخانه ها ، فعالیت های حمایتی ، کارآفرینی و استارتاپ ها ، فعالیت های سازمانی ، فعالیت اعضا در فضای مجازی ، اخبار و رسانه ها ، تقویت پروژه و ارائه انگیزه اعضا ، خانه های هلالی و هویت از جمله مباحث مورد بحث در این جلسه بود. یکی هست.

انتهای پیام