فرهنگ و هنر

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

نماینده فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگ و محصولات هنری ویژه چهلمین سال دفاع مقدس در این استان برگزار می شود.

مسعود رامرودی با اشاره به چهلمین سال دفاع مقدس گفت: به منظور بزرگداشت هشت سال حماسه آفرینان دفاع مقدس ، نماینده فرهنگی هنری سپاه انصار مهدی (عج) استان زنجان چهلمین جشنواره محصولات فرهنگی و هنری را برگزار کرد وی در این استان دفاع مقدس کرد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: اهداف این جشنواره حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی مردم قهرمان ایران ، تجدید فعالیت ها ، تحرکات و تولیدات فرهنگی و هنری ناشی از دفاع مقدس است.

نماینده فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه چهلمین سالگرد جشنواره فرهنگ و هنر هنری دفاع مقدس چندین بخش و محور را تحت پوشش قرار داد ، گفت: دفاع مقدس و امید ، دفاع مقدس و بیداری اسلامی ، دفاع مقدس و اطلاع رسانی و پیشرفت ، دفاع مقدس و استان مداری ، دفاع مقدس و تربیت مومنان انقلابی ، بسیج اخلاق و اخلاق با دفاع مقدس و دفاع مقدس ، دفاع مقدس و استکبار و دفاع مقدس و بازدارندگی از محورهای اصلی این جشنواره است.

رامرودی با اشاره به قسمت ویژه این جشنواره گفت: علاوه بر این ، ارائه برنامه های فرهنگی و هنری خلاقانه ، جدید و ابتکاری برای اجرای کنگره 3535 شهید استان زنجان به ویژه مورد تقدیر و تشکر قرار می گیرد. هنرمندان و علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند آثار خود را بر اساس پوستر ، اینفوگرافی ، عکس ، موزیک ویدیو ، راهپیمایی ، شعر ، فیلمنامه ، خاطرات کوتاه و محورهایی که در گذرگاه های صمیمانه اعلام شده به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ارائه دهند. ارسال @ festivalTDM40 به پیام رسان ETA.

وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی ETA ارسال و یا در قالب لوح فشرده به نماینده فرهنگ و هنر سپاه انصارالمهدی (عج) ارائه دهند. علاقه مندان این فرصت را دارند تا 30 آبان ماه امسال آثار خود را به یکی از روش های اعلام شده ارسال کنند و در ارتقا the تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس و 3535مین کنگره شهدای استان زنجان نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام