اقتصادی

جزئیات خدمات توسعه کسب‌وکارها در سازمان پژوهش‌های علمی‌وصنعتی ایران

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از ایجاد زیرساخت برای ارائه خدمات توسعه کسب و کار به شرکت های دانش بنیان خبر داد.

دکتر روزبه عباس زاده در گفت وگو با ایران تودی وی اعلام کرد علاوه بر تخصیص فضای فیزیکی برای فناوران در پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، لازم است تعدادی از آنها حمایت‌ها و فرصت‌هایی برای انجام کارشان فراهم شود.

وی گفت: به دلیل اینکه این سازمان یک بخش دولتی است و تجربه لازم برای توسعه کسب و کار خود را نداریم، مرکز خدمات کسب و کار و توانمندسازی را ایجاد کرده ایم.

عباس زاده با اشاره به ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در این مرکز گفت: در این مرکز افراد به عنوان کارگزار علم و فناوری مشارکت می کنند و این کارگزاران با در اختیار گذاشتن فضای فیزیکی به شرکت ها در زمینه های مختلف مشاوره و خدمات ارائه می کنند. ..

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران افزود: برای برقراری نظم باید سامانه نوبت دهی ایجاد شود.

وی بیمه، مالیات، فروش و صادرات را از خدمات این مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این به متقاضیان خدماتی مانند طراحی داخلی اتاق های اداری، تجربه، مالکیت معنوی و تبلیغات ارائه می شود.

عباس زاده با بیان اینکه این کارگزاران از بخش خصوصی هستند گفت: در مرحله اول این خدمات به شرکت های مستقر در پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران به صورت رایگان ارائه می شود.

معاون بازرگانی و بازاریابی پارک فناوری سازمان تحقیقات علمی و صنعتی ایران با بیان اینکه تاکنون حدود 150 شرکت در این پارک ایجاد شده است، گفت: دانش اولیه آنها از این 100 شرکت به دست آمده است. “

انتهای پیام/