عمومی

جبهه مقاومت، مظهر صراط مستقیم است

به گزارش پایگاه ایران تودی،

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر عصر در پنجمین کنگره بین المللی شهدای پناهنده در دفاع از مقبره مقاومت، سالگرد تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جشن می گیرد. (پنجشنبه 7 دی ماه). شهادت حاج قاسم سلیمانی در مشهد مقدس گفت: ما با تدبیر خودمان با دشمنان و کشته شدن سردار سلیمانی برخورد می کنیم، رفتار، سبک و سیاق ما با سبک و سیاق دشمن متفاوت است.

وی ادامه داد: آنها به راه حق و وجدان های بیدار انسان ها حمله کرده اند و حتما مورد هجوم وجدان های بیدار انسان های سراسر دنیا قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: اگر در آمریکا افراد عاقلی برای برخورد با عاملان ترور سردار سلیمانی وجود داشته باشند، هزینه کمتری برای آمریکا از بچه های جبهه مقاومت خواهد داشت. هیچ مرزی برای رفتن و انتقام نمی شناسد.

آمریکا از منطقه کنده خواهد شد

او گفت: “ما شیعیان می دانیم چگونه انتقام بگیریم. ما دیدیم که نسل های باستانی ما چگونه از خاندان بنی امیه انتقام گرفتند. آوردند و نابود کردند. ما چنین فرهنگی داریم.”

وی افزود: فکر می کنند شهید سلیمانی کتک خورد و قضیه تمام شد اما خون شهید سلیمانی وجود بچه های مقاومت را به جوش آورد.

فرمانده بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا به حول و قوه الهی محو می شود اما بخش قابل توجهی از آنها از منطقه خارج و بقیه نابود می شود.

سردار قاآنی افزود: اگر آمریکایی ها عقل دارند باید عراق را ترک کنند و اگر نه جبهه مقاومت عراق آنها را بدبخت می کند و باید با شرم آورتر از عراق خارج شوند.

وی ادامه داد: هر فرد مسلمان و آزاده ای که نام شهید سلیمانی را می شنید از او تعریف و تمجید می کرد و از سوی دیگر هرکس برخورد شاهدان شهادت شهید سلیمانی را شنید او را لعن کرد.

«مقاومت واژه‌ای است که در ذات همه مردم دنیا پذیرفته شده و قابل احترام است، هرکس برای ارزش‌های خود مقاومت می‌کند مورد احترام و احترام است. از سوی دیگر مقاومت در برابر اسلام در مدرسه عمیق‌ترین فرهنگ دینی ماست. ” او گفت.

وی افزود: نهضت مسلمانان ما مبتنی بر مقاومت مستقیم است، بنابراین جبهه مقاومت ماهیتی طبیعی، دینی و اسلامی دارد و ما شیعیان مفتخریم که همه رهبران ما بدون استثنا کشته شده اند و هیچ مکتبی در این جبهه وجود نداشته است. جهان “

وی گفت: “بیش از 40 سال است که تحت تحریم هستیم. تحریم ها محدود به سال های گذشته نیست. تحریم ها به هر شکلی اعمال شده است. به هر شکلی روزی تحریم های بیشتری خواهیم داشت.” ، فشار آوردند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه کشور ما در جنگ به دلیل تحریم ها از ابتدایی ترین ابزار دفاعی محروم است، افزود: به تحریم نفت ما ادامه دادند تا اینکه قیمت نفت به 10 دلار رسید. آنقدر بالاست که تولیدش مقرون به صرفه نبود، اما این کشور امروز مذکر است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی تحریم شده نه تنها عزتمندانه خود را اداره کرده است، بلکه کشوری که در همه زمان ها تحریم شده، به دیگران کمک کرده است و در نهایت لبنان که چند ماه پیش به دلایل مختلف تحریم شد. “.

فرمانده نیروهای بیت المقدس گفت: مقاومت سید حسن نصرالله عرب که همواره از هرگونه فعالیت اقتصادی پرهیز کرده است به لبنانی ها داده شده تا مراقب مردم باشند نه گازوئیل برای روشنایی، انرژی و حمل و نقل. چه مسلمان باشد و چه مسیحی، کشورش.«تحریم های اقتصادی مطرح شد.

سردار اسماعیل قاآنی افزود: ایران اسلامی محور درس مقاومت است و دانشگاه درس مقاومت برای همه بشریت در جهان است و با اراده و اراده با همه مستضعفان همکاری داشته است.

وی ادامه داد: تلاش جمهوری اسلامی برای کمک به مردم منحصر به مسلمانان نیست، ما در حد توان به هر مظلومی کمک کرده ایم.

فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مقاومت در نظام اسلامی و فرهنگ اسلامی دارای طهارت و معصومیتی است که همگان را در مقابل این پاکی سر تعظیم فرو می برد.

وی ادامه داد: مبارزه برای طهارت مدافعان حرم با جنگی که آمریکا و رژیم صهیونیستی و مشتی پلیدی برای رسیدن به اهدافشان به راه انداخته اند، متفاوت است و کودکان و پیر و جوان بی گناه را نابود می کنند.

وی ادامه داد: امروز قهرمان، علمدار مقاومت در فلسطین، لبنان، مقاومت در سوریه و عراق است و صدها هزار نفر در یمن مظلوم در صفای مقاومت تربیت شده اند، ببینید این جبهه چگونه است. داشت جلو می رفت.

فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: ما در اوایل انقلاب مقاومت را از داخل خانه خود آغاز کردیم.

وی گفت: آمریکایی ها در 20 شهریور خودکشی کردند تا صفحه جدیدی از ترورها در جهان باز شود و سپس بدون همراهی در 20 سال گذشته به منطقه ما حمله کردند تا به نظام اسلامی ضربه بزنند. بود.

سردار قاآنی با اشاره به اعتراف آمریکایی ها به هزینه بیش از 2 تریلیون دلاری در افغانستان افزود: در 20 سال این همه انسان وفادار و با تقوا را در افغانستان کشتند و در عراق سرمایه گذاری کردند، اما این مقاومت در سراسر جهان گسترش یافته است. جهان کل جهان. “

وی ادامه داد: روز اولی که آمریکایی ها وارد منطقه شدند به آنها تذکر دادیم که وارد نشوند چون ناراضی می شوید اما گوش نکردند 20 سال و در پایان 20 سال در منطقه جنایت کردند و کشتند. شهید جنایت بزرگی است.» مهندس ابومهدی و سایر شهدای همراهشان در شبی تاریک و ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: امروز آمریکایی ها برای جمع آوری مردم خود در داخل افغانستان با مشکل مواجه هستند و از این یا آن روش برای بیرون آوردن مردم خود از آنجا استفاده می کنند.

کاهش نیروهای آمریکا در عراق دروغ است

«آنها به دروغ می گویند که ما نیروهای خود را در عراق به 2500 کاهش داده ایم و آنها هم مشاور هستند.

سردار قاآنی گفت: حرکت ناوهای آمریکایی در گذشته دولت ها را سرنگون کرده بود.

وی افزود: آمریکایی ها 20 سال است که برای افغانستان ارتش می سازند، اما 20 روز است که نتوانسته است مقاومت کند و در آن سوی منطقه، رژیم صهیونیستی در حال ساخت دیوار 6 متری دور اراضی اشغالی است. غزه محاصره شده به اسرائیل شلیک کرد راکت به اطراف اصابت کرد

پنجمین کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم «جبهه مقاومت» همزمان با سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی الحمندس و سایر شهدا با حضور فرمانده بیت المقدس برگزار می شود. نیروها و دهها نفر. دیدار با خانواده های رزمندگان و شهدای یمن، لبنان، عراق، افغانستان و پاکستان عصر پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

همراه با سخنرانی سردار قاآنی در این کنگره، سه کتاب درباره شهدای مدافع حرم افتتاح شد و فرزندان شهدای لشکری ​​فاطمیون به سرود سرودند و صدای خانواده تعدادی از شهدای سلامت شنیده شد. همچنین تشکر کرد.

این کنگره در برج سفید دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد و سالن همایش این مجموعه به مرکز همایش های بین المللی شهدای سلامت تغییر نام داد.