حوادث

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در روز طبیعت

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ممنوعیت تردد تمامی کامیون ها در خیابان های تهران در روز طبیعت خبر داد و همچنین به تشریح طرح جدید پلیس برای ساماندهی دسترسی به پارک ها و برخورد با تخلفات بیشتر پرداخت. رانندگان امروز .

سرهنگ محمد رازگی در گفت وگو با ایران تودی، وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی همه‌گیری کرونا و ممنوعیت مراقبت‌های بهداشتی در دو سال گذشته، شهروندان به پارک‌ها و باغ‌ها مراجعه خواهند کرد.

وی همچنین گفت: همچنین از فردای روز طبیعت، ماه مبارک رمضان و فعالیت مدارس آغاز می شود که منجر به بازدید بیشتر از پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها می شود، از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است. “

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: امسال به نوعی محدودیت داریم و به ناچار در برخی جاده ها محدودیت هایی برای تردد ایجاد می کنیم تا بتوانیم مدیریت بهتری در آن حوزه داشته باشیم. بسیاری از پارک ها و بوستان های مهم تهران از جمله چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی، شمال و جنوب استان و همچنین پارک هایی با وسعت و قلمرو وسیع و بازدید بیشتر از آنها، پارک هایی از نظر دسترسی پلیس به این مناطق است. او برنامه قطع را اجرا کرد.

رازقی افزود: در پلان آج، خط دسترسی به پارک توسط مخروط‌هایی از هم جدا می‌شود و پلیس بار ورودی به گذرگاه‌ها را کنترل می‌کند و رانندگانی را که قصد ورود به پارک‌ها و پارک‌ها را دارند به سمت آج‌ها هدایت می‌کنند و در عبور بار دخالت می‌کنند. در گذرگاه.” پیداش نکن این کمپین به رانندگانی که قصد عبور از این مناطق را دارند و قصد ورود به پارک ها را ندارند کمک می کند تا به راحتی از پشت بار در ورودی پارک ها عبور کنند.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به رانندگانی که قصد بازدید از پارک ها و پارک ها را دارند توصیه کرد از فرصت ورود به پارک ها استفاده نکنند و از سایر خودروهای منتظر برای ورود به پارک ها سبقت نگیرند. رانندگان باید در نوبت و مانند سایر خودروهای منتظر به نوبت وارد پارک ها شوند تا مانع عبور و مرور سایر رانندگان نشوند.

وی افزود: در روز طبیعت همه همکارانم در جاده ها حضور دارند و طرح های تقاطع را انجام می دهند که همکاری شهروندان و رانندگان را می طلبد. همه رانندگان باید با پلیس راهور مستقر همکاری کنند و اگر دیدند پلیس راه موقت مانع تردد ترددهای محلی می شود برای تسهیل تردد است. بدون شک پلیس رانندگان را به مسیر بهتر و جایگزین هدایت می کند و رانندگان را از در دیگری برای ورود به پارک عبور می دهد و این بسیار مهم است. انتظار پلیس از مردم، شهروندان، رانندگان و خانواده ها با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است.

رازگی نکته دیگر را ممنوعیت تردد تمامی کامیون های سنگین در روز طبیعت عنوان کرد و گفت: امروز پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مانع از تردد آنها می شود.

وی گفت: امروزه برخی از متداول ترین تخلفاتی که رانندگان انجام می دهند مانند خرج کردن پول زیاد در سفرها یا صرف هزینه زیاد در صندوق عقب کامیون یا کنار گذاشتن یک راننده فردی وجود دارد. آنها می توانند ظرفیت بیشتری در خودرو ایجاد کنند. همه این موارد و موارد مشابه خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی برای کاهش ایمنی است. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با این تخلفات برخورد جدی خواهد کرد.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رانندگان توجه داشته باشند توقف در حاشیه بزرگراه ممنوع است. مثلاً در پارکی مثل پردیسان از هر طرف یک اتوبان وجود دارد، پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه توقف و پارک در کناری را به رانندگان نمی دهد و رانندگان باید به پارکینگ مراجعه کنند زیرا توقف لحظه ای است. در حاشیه بزرگراه بسیار خطرناک است عابران پیاده هر روز اجازه عبور از بزرگراه ها را ندارند.

وی گفت: نکته مهم دیگر این است که برخی از ورودی های تهران مانند شمال به جنوب جاده تلو، شمال به جنوب لشکرگاه یا تهران به دلیل شدت تردد از ساعت 16 یک طرفه می شود؛ اما این مسیرها از ساعت 16 تا 18 بهمن ماه سال 1390 به صورت یکطرفه انجام می شود. با توجه به حجم زیاد مسافران برگشتی و تردد یک طرفه در بعدازظهر، چندین بار برنامه ریزی می شود و در صورت تلاقی سایر محدودیت ها و در صورت لزوم تردد در مسیرهایی مانند لواسان امکان پذیر نخواهد بود. .

انتهای پیام/