فرهنگ و هنر

تقدیم اجرای یک نمایش به روح حبیب الله کاسه ساز

اجرای “اتاق روان” در تالار حافظ آغاز شد و به روح حبیب الله کاسه ساز (پدر کارگردان) تقدیم شد.

به گزارش ایران تودی به نقل از مشاور رسانه ای گروه، نمایش «اتاق روانی» به کارگردانی مهدی کاسه ساز و رامان راد شامگاه جمعه پنجم آذرماه در تالار حافظ به نمایش درآمد.

در این اجرا احمد ایراندوست (بازیگر)، امین میری (بازیگر و کارگردان تئاتر) و شروین حاجی پور (خواننده) حضور داشتند.
پس از اجرا، مهدی کاسه ساز (کارگردان نمایش) روی صحنه رفت و مختصری از شرایط سخت تئاتر گفت.
«وضعیت به گونه ای است که مشخص نیست تئاتر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، زیرا اکنون شاهد افزایش بی رویه هزینه ها هستیم.
وی افزود: البته این شرایط مختص تئاتر نیست و امروز کل جامعه با شرایط سخت و پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند. در این شرایط ما پناهی جز یکدیگر نداریم. پس خیلی ممنون که ما را تنها نگذاشتید و در اولین اجرا ما را تماشا کردید.
این کارگردان خطاب به حاضران گفت: امیدوارم شما مخاطبان عزیز از حمایت از هنر نمایش دست برندارید تا حداقل تئاتر زنده بماند.
وی گفت: در شرایطی هستیم که اقدامات مسئولان و همچنین بارش رحمت الهی در اسرع وقت اصلاح می شود. در نهایت اولین اجرای نمایش اتاق روان را به تمام پدرانی که برای فرزندان خود زحمت کشیدند اما اکنون از دنیا رفته اند تقدیم می کنم. این نمایش را به پدرم حبیب الله استاد کاسه تقدیم می کنم و امیدوارم روحش قرین رحمت الهی قرار گیرد.
نمایش «اتاق روان» داستان مردی مدرن است که برای رسیدن به اهدافش تلاش زیادی می کند اما به راحتی همه چیز را از دست می دهد. در خلاصه کار آمده است: «این فقط یک نیم دیوار است که باید آن را خراب کنیم».
مجید رمضان نسب، سینا منتظری، محمدحسین کیا، امیرمحمد میرزامهدی، محمدرضا مراد، الناز عطایی، کیمیا نصیری، عاطفه موسوی، یلدا دهقانی، نازنین کریمی رامشه، سپنتا پزشکی، امیر کرمانی، کاوه آسایگا بازیگران دی. گل علیزاده، پارسا تنها، محسن فریادیان، نگین بیگمرادی، نگین آزادی، مهسا رفیعی، فاطمه انصاری، مهشید عظیمی، مهسا عظیمی، دنیا تیموری هستند.
ممکن است عوامل دیگری در این کار وجود داشته باشد: صبا یادگاری (مدیر پروژه)، مهدی ابراهیمی (مدیر تولید)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، مهتاب موسوی (طراح پوستر)، فرزانه جدید (آرایشگر)، پارمیس بیگلری (طراح گرافیک انیمیشن). ) ، کیمیا نصیری (دستیار اول کارگردان)، سارا عاشوری (برنامه ساز)، یاسمن شکرالهی (منشی صحنه)، محسن خدایی و نگار نادرپور (گروه کارگردان)، زینب رفعتی، ساجده شریفی (عکاس)، مائده عبدلی (شهرام شجاعی، شهرام شجاعی). ) گروه صحنه)، صدف ملکی، فاطمه جعفرپور، ندا حقیقت گو، هانیه مبینی (گروه گریم) و حامد قریب (مشاور رسانه ای).
این نمایش هر شب ساعت 20:00 در تالار حافظ اجرا می شود. علاقه مندان به تماشای این اثر می توانند از سایت تیوال بلیت تهیه کنند.

تقدیم به روح حبیب الله کاسه ساز

انتهای پیام/