حوادث

تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا

معاون هماهنگ کننده ناجا برای اختصاص وام 200 میلیارد تومانی برای تهیه اقلام مراقبت های بهداشتی برای کارمندان ناجا و خانواده های آنها ، جامعه بازنشستگان اجرای قانون؛ موقعیت و … به سربازان اطلاع داد.

به گزارش ایران تودی ، سردار محمد شرفی معاون آموزشی و پشتیبانی ناجا که در بازدید از کارگاه تولید ماسک گفت: “از زمان انتشار ویروس کرونا در کشور ، سازمان های اجرای قانون به همراه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در خط مقدم برای خدمت رسانی به مردم بوده اند و این نقش ایثارگرانه ادامه دارد.” .

وی گفت: “ما خدمت به مردم در هر شرایطی را موفقیت تلقی می کنیم و ما مفتخریم که” خدمتگزار صادق “آنها باشیم.” وی ادامه داد: در شرایطی که کرونا ویروس در کشور رواج دارد ، علاوه بر انجام وظایف خاص و قانونی آن ، لازم است با کلاهبرداران خصوصاً افراد درگیر در نیازهای اساسی و بهداشتی مردم ، سرقت و تمیز کردن مراکز اجرای قانون و حومه و غیره شناسایی و برخورد شود.

معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: “از آنجا که ما نیروی کار را بالاترین سرمایه می دانیم ، ما معتقدیم قبل از هر اقدامی باید از سلامت کارمندان و خانواده های آنها محافظت کنیم. این یک تأکید مهم و نگرانی جدی برای سردار حسین اشتری – فرمانده ناجا است.”

وی گفت: برای محافظت کامل از سلامت کارگران در چنین شرایطی باید وسایل بهداشت شخصی کارگران از جمله ماسک ، ضد عفونی کننده و غیره تهیه شود. اقدامات لازم را برای اختصاص 200 میلیارد تومان اعتبار مالی انجام داده ایم. خانواده های آنها ، بازنشستگان اجرای قانون ، دانشجویان دانشگاه های ناجا و مراکز آموزشی ، سربازان و افراد دیگر.

نماینده ناجا برای آموزش و پشتیبانی از اردوگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) با اشاره به فعالیت های کارگاه تولید ماسک ، به معاون هماهنگ کننده یادآوری کرد: برای اطمینان از خود در تولید ماسک های مورد نیاز جامعه هدف بویژه افسران در این زمینه؛ کارگاه تولید ماسک راه اندازی شده است و علاوه بر این ، ما کارگاه های تولید ماسک در 15 مکان در سراسر کشور را برای تهیه و تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز پلیس راه اندازی و فعال کرده ایم.

سردار شرفی ادامه داد: تاکنون بیش از 10 میلیون ماسک آماده کرده ایم و آنها را بین کارمندان ناجا و خانواده های آنها ، بازنشستگان و سربازان توزیع کرده ایم.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: علاوه بر تلاش برای تأمین و تولید نیازهای بهداشتی کارگران روزانه ، نگهداری این موارد در روزهای آینده در دستور کار قرار دارد.

ناجا با بیان اینکه نیاز جامعه هدف برای بهره‌مندی از مواد بهداشتی وجود دارد ، گفت: علاوه بر ضد عفونی کننده ها ، یک ماسک به گروهی از افراد و جمعی از مأموران پلیس راه داده می شود که ارتباط مستقیمی با مشتری ندارند. گروه دوم که در تماس مستقیم با مشتری قرار دارد ، به موادی مانند ماسک ، ضد عفونی کننده و سپر اختصاص داده می شود. گروه سوم به مأموریت هایی مربوط می شود که ممکن است مربوط به بیماری ، بیماری و صدمه باشد که در آنها علاوه بر موارد ذکر شده ، “سلاح” و “پوشش محافظ ویژه” تهیه می شود.

شرفی با اشاره به فعالیت 9 بیمارستان مجهز و 34 کلینیک پزشکی ناجا برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران در کرون ، گفت: علاوه بر این سه گروه ، سعی داریم از سلامت پرسنل پزشکی نیز از هر لحاظ محافظت کنیم ، بنابراین تخصیص تجهیزات و اقلام بهداشتی کارکنان پزشکی و درمانی ناجا در اولویت قرار دارد. یک برنامه است

وی اضافه کرد: “تاکنون 150 هزار بیمار مبتلا به بیماری قلب و عروق بیماری کرونا خدمات پزشکی را در مراکز درمانی و بیمارستان های ناجا دریافت کرده اند. این سرویس فقط مختص کارمندان و خانواده های آنها نیست. گزینه های درمانی و درمانی ناجا همه افراد را تحت پوشش خود قرار می دهد.”

لازم به ذکر است که شرفی پس از بازدید از کارگاه تولید ماسک معاون آماده سازی و پشتیبانی ناجا ، از انبارهای “ذخیره سازی” لوازم بهداشتی و پزشکی این نماینده نیز بازدید کرد.

به گزارش وب سایت خبری پلیس ، در جریان این بازدید ، سردار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات معاون رئیس ستاد جهت آموزش و پشتیبانی در مبارزه با ویروس تاج “رحمت الله محمدی” و خدمت به خانواده گسترده و مردم پلیس ارائه داد.

انتهای پیام