استان ها

تجلیل مدیران استان از ایسنای قم در حوزه اطلاع رسانی کرونا

ایران تودی / قم مراسم تجلیل از روزنامه نگاران و رسانه های فعال در زمینه مبارزه با تاج گذاری با حضور مسئولان استان قم برگزار شد.

به رسمیت شناختن روزنامه نگاران و رسانه های فعال در زمینه مبارزه با تاج گذاری ، ظهر امروز با حضور سلیمان پور نماینده سیاسی و امنیتی استان قم ، قدیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قمی ، حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و حکمرانی استان قمی اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و حکومت اسلامی استان قم در این جلسه با اشاره به اهمیت کار رسانه ای ، جهادگران روزنامه نگاری را در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با کورنا نامید و گفت: آنها وارد میدان شده اند.

سید موسی حسینی کاشانی معتقد بود که حضور خبرنگاران در این منطقه ظاهر می شود زیرا وی از نظر نظارت بر نکات بهداشتی کشور ، بالاترین مقام استان را کسب می کند ، اظهار داشت: برای اطلاع شما خوب انجام دادید

وی با اشاره به شیوع بیماری همه گیر کرونری ، اظهار کرد: رسانه های استان به شیوه جهادی وارد میدان شده و نقش مهمی در اطلاع رسانی و ایجاد فرهنگ ایفا کرده اند. امیدواریم با ظهور مجدد این بیماری وظایف خود را با تعیین عادلانه انجام دهند.

دکتر قدیر ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ، نقش خبرنگاران قمی را در انتقال اخبار و اطلاع رسانی به مردم بسیار مهم دانست و این حضور گسترده را حماسه ای و تاریخی خواند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم همچنین از روزنامه نگاران قمی به عنوان روزنامه نگاران معقول و باهوش یاد کرد که در دوره سخت کورونا توانستند توطئه های دشمن را خنثی کنند و اطلاعات کافی را در اختیار مردم قرار دهند.

گفتنی است ، در این مراسم ، محسن صفری ، سردبیر ، روزنامه نگار مهتاب ابرغاوی و احمد زهرابی به عنوان عکاس خبرگزاری ایران تودی در استان قم ، از احترام همکاران زحمتکش در رسانه های استان تجلیل کردند.

پیام تمام شد