حوادث

تجلیل از دست اندرکاران کشف اموال صندوق امانات بانک ملی

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: موفقیت پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق بانک ملی، این سارقان ماهر و حرفه ای، سابقه ای تاریخی است که باید در تاریخ ماندگار شود. مانند دیگر دستاوردهای تاریخ پلیس این سرزمین و کشور.

به گزارش ایران تودی، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجلیل از دست اندرکاران در کشف دارایی های گاوصندوق «بانک ملی» در سالن کوثر فرماندهی نیروی انتظامی، اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی و ارواح امام خمینی (ره) (ره) و شهدای انقلاب اسلامی به عنوان دوران مقدس پاسداری، حرمسرای و نظم و درود و صلوات بر مدافعان حریم امنیت، برای فرمانده معظم کل قوا طول عمر با سلامتی مسئلت داریم. و صلح ، مقام معظم رهبری «مدظله العالی».

وی با بیان اینکه از خدمات همکاران ارزنده و اصحاب رسانه که همواره یار و یاور نیروی انتظامی هستند استقبال می کنم، افزود: امروز فرصت های جمهوری اسلامی ایران بسیار گسترده و عظیم است و اقدامات بزرگی انجام داده است. گرفته شده است. تا کنون پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گرفته شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اقدامات بزرگ و مؤثری که برای پیشرفت و توسعه کشور انجام شده است، گفت: با توجه به تحریم ها، تهدیدها، فتنه ها و فعالیت عوامل نفوذی که پیوسته در تلاش هستند تا تغییر دادن. مسیر نظام اسلامی اما به لطف خداوند متعال، رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و هوشیاری مردم و حمایت آنان از نظام اسلامی و ولایت، دسیسه ها همیشه جلوی دشمنان گرفته شده است و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.

اشتری با اشاره به لزوم بازنگری در تمامی اتفاقات از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، اظهار داشت: لطف و عنایت خداوند همواره پشتیبان مردم عزیز ایران اسلامی بوده است. همه ما باید به توانمندی ها و فرصت های امروز کشور و خلاصه به گذشته خود از زمان پیروزی انقلاب اسلامی افتخار کنیم و به آینده ایران اسلامی امیدوار باشیم.

این مقام عالی رتبه انتظامی تاکید کرد: در هر صحنه علیه نظام اسلامی، فتنه یا فتنه جنگ بر ما تحمیل شد و هر جا مردم و مسئولان پشت رهبری بودند و در میدان بودند، آن وقت موفق شدیم. ; رمز پیروزی و موفقیت، اطاعت محض و اطاعت از مقام ولی فقیه «مدظله العالی» است.

اشتری در ادامه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در کشور از زمان انقلاب اسلامی تا کنون خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی کشور در هر لحظه در خنثی کردن شیطنت های دشمنان و اشرار نظام و انقلاب اسلامی درخشان بوده و نقش موثری ایفا کرده است. زمان. در دهه 60 در دوران دفاع مقدس به آن شهر و مرز و … می گفتیم. ما در ارائه می بینیم و این نقش بازی ادامه دارد.

وی افزود: در دهه 60 نیروی انتظامی کشور نقش ویژه ای در مقابله با منافقین، مارکسیست ها و گروهک اشرار این انقلاب و نظام اسلامی داشتند و این تاثیرگذاری همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به نقش موثر و فعالیت استثنایی پلیس در برقراری نظم و امنیت گفت: به لطف و رحمت پروردگار، رهبری و تلاش های فرمانده معظم کل قوا مدظله العلی نیروهای پلیس مجاهدین و نیروهای پلیس کشور در سال های اخیر پیشرفت کرده اند و اقدامات مهمی را برای تامین امنیت انجام داده اند.

اشتری دستاوردهای پلیس را برای مردم مایه دلگرمی و امیدواری دانست و خاطرنشان کرد: نظرسنجی ها و بررسی های بیرونی برخی نهادهای مسئول نشان می دهد اعتماد و سرمایه اجتماعی پلیس افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به افزایش جدول دستاوردهای پلیس در سال های اخیر گفت: مردم همواره قدردان خادمان خود هستند و از کسانی که ایثارگرانه خدمت می کنند قدردانی می کنند.

اشتری خطاب به نیروهای انتظامی گفت: شما عزیزان همیشه آماده خدمت به مردم و نقش آفرینی در میدان، کف خیابان، مراسم مختلف و در موقعیت ها و موقعیت های مختلف هستید و مردم نیز این تلاش را می بینند و قربانی. برای شما و آنها قدردان آن هستند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس مورد اعتماد و اعتماد مردم است، گفت: مردم قدرشناس ما همواره در مقاطع مختلف به پلیس عشق ورزیده و توجه دارند و این برای ما مهم است. جلب رضایت خداوند، پیروی از منویات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و خدمت به مردم بالاترین وظیفه پلیس است.

اشتری با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بهترین مردم و شایسته بالاترین خدمت هستند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که به مردم خدمت می کنیم. و تقدیم شهدای بسیاری در عرصه امنیت و نظم موید این ادعاست که از وظیفه خود کوتاهی نمی کنیم.

14 هزار شهید در راه امنیت تقدیم می کنیم

وی تقدیم 14 هزار شهید در راستای برقراری نظم و امنیت را گواه این ادعا دانست که جان خود را برای امنیت دادیم و گفت: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال مردم حفاظت می کند. ، ناموس مردم و امنیت و آرامش جامعه با تمام توان در میدان است و امنیت خط قرمز پلیس است و اجازه نمی دهیم هیچکس حقوق مردم را زیر پا بگذارد.

اشتری تاکید کرد: سیاست کلی و راهبرد اصلی پلیس نشات گرفته از تدابیر استاد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه امروز پلیس به تجهیزات مدرن، هوشمند و عملیاتی مجهز شده است، ادامه داد: همکارانم با انگیزه، اعتماد و عشق به مردم در برقراری نظم و امنیت نقش آفرینی می کنند. هیچ کمبودی در پیشرفت های ایمنی عمومی وجود ندارد. نه ما

اشتری تاکید کرد: بزرگترین ثروت پلیس امروز عنایت و اعتماد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سربازان و فرزندانشان در نیروی انتظامی است و این لطف و عنایت را نسبت به خود نشان داده و ابراز داشته اند. سربازان در مقاطع مختلف

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان گاوصندوق یکی از شعب بانک ملی در کمتر از 48 ساعت توسط پلیس، گفت: یکی از اقدامات روشن، شایسته، قابل تقدیر و موثر پلیس، گشایش سرقت ملی است. صندوق بانک در اسرع وقت.

عملیات ثامن الحجج (علیه السلام) و دستگیری سارقان امن

سردار اشتری با بررسی روند رسیدگی به این پرونده و تشکیل کارگروه ویژه کشف سرقت گفت: در مرحله اول لطف و عنایت الهی وارد حال ما شد و سپس لطف امام رضا (ع). در دهمین روز لیاقت و در آستانه میلاد آقا امام رضا (ع)، این کشف بزرگ در کمتر از 48 ساعت در عملیات سمن الحجج (ع) و سارقان حرفه ای این مجموعه به پایان رسید. دزدها دستگیر شدند

وی افزود: اگرچه این سرقت پیچیده و سارقان حرفه ای بودند، اما عملکرد پلیس نشان داد که کارآگاهان زبده و مجرب ما چندین گام جلوتر و حرفه ای تر هستند و این دستاورد پلیس مورد استقبال عموم مردم و مسئولان قرار دارد. کشف شده

اشتری تاکید کرد: وقتی نیروی انتظامی روی هر موضوعی تمرکز کند توانسته به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یابد. این دستاورد بزرگ و حل این سرقت حرفه ای و پیچیده در کوتاه ترین زمان ممکن باعث افتخار و اعتبار کل کشور است.

مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به نقطه نظرات فرمانده معظم کل قوا در دیدار با حاضران در کنگره شهدای جامعه عشایری کشور گفت: : فعالیت های مقام معظم رهبری و جمله «پلیس تشویق شود» برای همه ما انگیزه بخش است و این یک پاداش و انگیزه است.

اشتری ادامه داد: تکریم حضرتعالی برای همه ما دستاورد بزرگی است و آن را جز لطف و عنایت خداوند و برکت خون شهدای مظلوم نمی دانیم و اینگونه تجلیل از رهبری نیروی انتظامی و برای ما هیچ چیز بهتر از این نیست.

سردار از زحمات «حسین رحیمی» قدردانی کرد؛ سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی تهران بزرگ؛ فرمانده نیروی انتظامی به فرج و همه دست اندرکاران این کشف بزرگ و تاریخی خبر داد: دستاورد پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان این سرقت پیچیده و حرفه ای یک سابقه تاریخی است که باید در تاریخ این سرزمین و قانون ماندگار شود. . تاریخچه عملکرد کشور و همچنین سایر دستاوردها.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، اشتری با بیان اینکه عنایات و عنایات خداوند را هزاران مرتبه شکر می کنیم، افزود: در شرایطی که دشمن با هجمه گسترده مردم را ناامید و باعث ناکارآمدی کشور می شود. این سرقت پیچیده در کمتر از 48 ساعت توسط ماموران ارشد و مجرب پلیس تهران بزرگ به وقوع پیوست که هوش و ذکاوت کارآگاهان وی حاکی از قابلیت ها و قابلیت های منحصر به فرد فرجان بود و از سوی دیگر روحیه امید را در جامعه دمید و این باهوشی سرعت نیروی انتظامی بار دیگر دشمن را ناامید کرد و مردم را امیدوار کرد.

فرمانده انتظامی کشور افزود: از همکاران محترمی که در تداوم و تکمیل این پرونده سرقت سهیم و نقش داشته اند تشکر می کنم و باید بگویم که ضمن ایفای رسالت بی نظیر و قانونی خود، چرخش های تند و سختی داشته است. ما سابقه داریم، اما برنامه ریزی شده، جدی، هوشمندانه، بن بست نداریم که با استفاده از هدفمندی و فناوری های روز، نظم، امنیت و آرامش مردم را ایجاد کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم از مسئولین و کارکنانی که در کشف دارایی های صندوق ویژه «بانک ملی» مشارکت داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام