فرهنگ و هنر

تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سومین نشست ستاد اربعین این وزارتخانه با اشاره به ارتقای کمی و کیفی هشتمین دوره جایزه جهانی اربعین گفت: این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری باید بیشترین تاثیر را داشته باشد. در ابعاد بین المللی پیاده روی حماسی اربعین.

به گزارش ایران تودی، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین بر هم افزایی توانمندی های دستگاه های مختلف این وزارتخانه تاکید کرد. وی برای تقویت ابعاد فرهنگی پیاده روی اربعین گفت: دستگاه های مختلف وزارت فرهنگ فرصت های بسیار خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی پیاده روی اربعین دارند و امسال باید با برنامه ریزی مدون از این فرصت بهترین استفاده را کرد.

اسماعیلی سپس به اهمیت جایزه جهانی اربعین اشاره کرد و افزود: سال گذشته هفتمین جایزه جهانی اربعین با استقبال خوب مردم مواجه شد و شاهد مزایای این جایزه جهانی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی بودیم. این رویداد شامل عکاسی، فیلم کوتاه و فیلم بلند، مستند، فضای مجازی و … است. آثار برجسته در دسته بندی ارسال شده است.

رئیس شورای هنری کشور تاکید کرد: باید شرایط برای ارتقای کمی و کیفی جایزه جهانی اربعین که امسال برای هشتمین بار برگزار می شود از نظر کمی و کیفی فراهم شود تا شاهد برگزاری جشنواره جهانی اربعین باشیم. بیشترین تأثیر ممکن را در مقیاس بین المللی داشته باشد. ماجراجویی حماسی پیاده روی.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بی شک همه نهادهای حکومت مردمی در کنار سازمان های مردم نهاد از هیچ تلاشی برای ساختن کشوری بزرگ دریغ نخواهند کرد. حماسه راهپیمایی اربعین حسینی.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضای ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادات خود را در خصوص بزرگ ترین برگزاری حماسه پیاده روی اربعین بیان کردند.

انتهای پیام