استان ها

تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی موجب حرکت جزیره در مسیر توسعه و رونق اقتصادی می شود

به گزارش ایران تودی قشم ، علی درویش پور در دیدار با دریادار علیرضا تنگسیری اظهار داشت: قشم به دلیل جو وحدت بین قومی و بین دینی از موقعیت خوبی در کشور در زمینه امنیت برخوردار است و حفظ این موقعیت خوب است. بین بخشها و فعالان در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و … ادامه دارد.
وی ادامه داد: قشم ظرفیت بسیار خوبی در زمینه های نفت و انرژی ، شیلات ، پتروشیمی و گردشگری دارد و برای تسهیل و تسریع روند توسعه ، تبدیل به اولین مقصد گردشگری و جلب همدلی و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می شود. ما به فعالان نیاز داریم ما با جامعه محلی متفاوت هستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: اطمینان از امنیت سرمایه گذار و جذب فعالان اقتصادی برای تحقق شعار سال و پایبندی به منویات مدیریت عالی و سیاست های اقتصادی دولت برای تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید. این مسیر را برای توسعه اقتصادی و شکوفایی تعیین می کند.
به گفته درویش پور؛ توسعه پایدار و متعادل با حمایت بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ می شود و آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می تواند کیفیت زندگی ساکنان را بهبود بخشد.
وی در پایان اظهار داشت: “همگرایی و همدلی اقوام و مذاهب در جزیره قشم باعث افزایش امنیت و پیشرفت در منطقه می شود و همه باید با تلاش در تقویت واحد موجود از این توسعه منحصر به فرد و رونق اقتصادی و خدمات رسانی به جمعیت جزیره استفاده کنند. “کرد.
بر اساس این گزارش ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: حفظ وحدت اقوام ، مذاهب و حمایت از جامعه محلی پایه و اساس امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه در جزیره قشم شاهد اتفاقات خوبی هستیم “
دریادار علیرضا تنگسیری ادامه داد: با توجه به ویژگی های خاص جزیره زیبای قشم ، باید توجه ویژه ای به توانایی های طبیعی و خدادادی موجود برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تسهیل و تسریع در توسعه پایدار داشت.
وی با ابراز امیدواری برای برخی کاستی ها در دوره حاکمیت جدید منطقه آزاد قشم ، اظهار داشت: “امروز همگرایی ، وحدت و تعامل یکپارچه بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین ترین سطح وجود دارد و این منبع همکاری و ادغام افتخار و اقتدار است” حفظ امنیت در منطقه.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، با قدردانی از برنامه ها و اهداف توسعه محور مدیرکل سازمان منطقه آزاد قشم ، سرانجام حمایت و پشتیبانی نیروی دریایی سپاه از توسعه پایدار و متعادل را اعلام کرد. جزیره زیبای قشم.

    تضمین امنیت سرمایه گذار و درگیر شدن فعالان اقتصادی به دنبال حرکت این جزیره در مسیر توسعه اقتصادی و شکوفایی است

46