علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد گنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان به سخنرانی پرداختند. معاون فنی این شرکت در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

مدیرعامل شرکت تارا در این نشست با تاکید بر اینکه شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» با حمایت 50 ساله فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ ایجاد شده است، گفت: تارا از سال 1400 با جدیت شروع به فعالیت کرده است. . این شرکت شروع کرد و اکنون می کوشد تا با ارائه راه حل های دیجیتالی برای بهبود تجربه خدمات مالی مردم، به طور کلی درباره دغدغه ها و نیازهای مردم فکر کند و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​جامعه است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، صندوق رفاه سازمانی، اعتبار نهادی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را معرفی کرده است که در مدت زمان کوتاهی که ارائه شده با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. انجام شده.”

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در حوزه خدمات سازمانی خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بالغ بر 1000 میلیارد تومان وام ارائه کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا را که این اپلیکیشن در آن ساخته شده است، ذکر کرد: «با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ و تجربه طولانی 50 ساله در زمینه عرضه کالا و نقاط فروش»، «تجربه کاربری خاص و منحصر به فرد است. “، “توزیع رسیور ایران در 460 شهر و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و غیر شخصی در بخش های مختلف مانند FMCG، پوشاک و مد، لوازم خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، بیمه خدمات و .. .»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی سطح زندگی مردم» و…

مدیرعامل شرکت تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای ایجاد انضباط مالی و استرداد وجوه محاسبه شده از وام شخصی از کاربر کاملاً مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این باشد. مشکل رخ می دهد، کاربر مورد نظر و شناسه او “منفی دریافت می کنند و از خدمات اضافی خودداری می کنند.”

وی همچنین گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربری و چه از نظر خدمات همچنان در ابتدای مسیر توسعه خود قرار دارد و برنامه ریزی های در حال انجام نوید رویدادهای هیجان انگیزی را تا پایان سال جاری می دهد. در سال های بعد شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای بهبود رفاه مالی” و تفکر جامع تا جایی که عملاً به دغدغه ها و نیازهای مردم امروزی جامه عمل پوشانده می شود و می توان گفت که اینها خدمات در راستای وظیفه کسب و کار در قبال مردم و جامعه و در قالب ایفای مسئولیت مدنی است. مارک ها و شرکت ها را می توان نظر داد.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری ترا بود که برای حاضران به تشریح چرایی و چگونگی شکل گیری این اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه آن و چشم انداز آینده پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تمرکز تارا بر روی اعطای وام های نهادی و انبوه بوده است، گفت: امروز «وام کوچک» یا «حالا بخر، بعد پرداخت کن» تارا داریم. ما گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی به نام معرفی و راه اندازی کنیم سرویس. در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به اینکه بخش خدمات اعتبار خرد تارا بدون چک، سفته، بدون ضمانت و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمترین زمان ممکن کلیه مراحل ثبت نام را انجام دهند. بیش از نیم ساعت ، احراز هویت و تایید آنها را تکمیل و از 500 هزار تا 5 میلیون دومی اعتبار دریافت کنید و از 4500 فروش حضوری و غیر حضوری در سراسر کشور خرید کنید. لازم به ذکر است که روند توسعه دریافت کنندگان تارا به سرعت ادامه دارد.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشند و در اقتصاد تورمی ایران این به نفع آن است زیرا کاربران در واقع دو ماه بعد هزینه خرید خود را پرداخت می‌کنند. “”

برای استفاده از این سرویس کافی است یک شماره تلفن همراه به نام خود شخص و یک کارت هوشمند ملی (جدید) داشته باشید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و این طرح آماده شود. علاوه بر این، ممکن است در ایران نیاز به تغییر ذهنیت و فرهنگ داشته باشیم که همه چیز را نقدی نباید خرید و استفاده از اعتبار به عنوان تغییر فرهنگ (مانند سایر کشورهای جهان) محقق خواهد شد.

«تارا» سرویس اعتبارات خرد را معرفی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد که نیمی از وام اخذ شده باید پس از 30 روز و مابقی پس از 60 روز خرید پرداخت شود که در حال افزایش است.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در خصوص خدمات قابل ارائه برای سازمان ها و شرکت ها گفت: یکی از اهداف روابط سازمانی برای استفاده از خدمات تارا است. تجربه خود را بهبود بخشند

وی در خصوص توسعه شبکه پذیرندگان تارا افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رتبه های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی مجموعه نیز با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف آن در خدمات مالی گفت: این موضوع در تمامی مراحل توسعه این اپلیکیشن از طراحی و زیرساخت بوده است. به نرم افزار و نحوه انجام هر تراکنش.”

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این اپلیکیشن یک میکروسرویس است که بعدا به راحتی می توانیم آن را توسعه دهیم و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات نمایندگان رسانه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای قابلیت بازگشت نقدی 3% بوده و در تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده است و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. در عین حال پشتیبانی تارا به صورت 24 ساعته با شماره 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است، نشست رسانه ای راه اندازی اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ارتقای رفاه مالی) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای با حضور نمایندگان رسانه ها و سایر مخاطبان برگزار شد. میهمانان.