حوادث

به جریان افتادن اصلاح مصوبه دستمزد کارگران

آفتابنیوز :

به پیروی از دستورات است که دادگاه از سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی حساب دستمزد 1399 ، توافق شد که یک جلسه با حضور اعضای شورای عالی به این نتیجه رسیدند که برای این منظور حضور کارگران نمایندگان به شورای عالی کار در دوشنبه هفته گذشته جلسه فرم اسناد و مدارک و مستندات مربوطه توسط ارائه شده است. وزارت کار در روز شنبه 20 اردیبهشت ماه از تشکیل این جلسه مطمئن شوید که قسمت های پرداخت برای حق به خانه کارکنان در روز چهارشنبه گفت: نمایندگان کارفرمایان و کارگران را به شرکت در این دیدار رقابت است.

به دنبال انتشار این خبر در جلسه شورای عالی رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز در دیدار رئیس قوه قضائیه جرم ماموران دادگستری برای پیگیری این سازمان ادعا می کند مربوط به افزایش کارگران در سال 1399 باید اشاره کرد.

این سر از این تحقیقات گفت: بر اساس پیگیری به گفت و گو با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان تعیین شده توسط شورای عالی کار در هفته جاری نشست اما موضوع افزایش حداقل دستمزد را افزایش دهد و همچنین بهتر مسکن برای کارگران عامل قادر به استفاده از.

در این راستا ناصر چمنی ، کارگران و نماینده شورای عالی گفت و گو با ایران تودی ، تایید برگزاری جلسه روز چهارشنبه گفت که دعوت نامه به وزارت کار ارسال و اعضای شورای عالی, برای شرکت در جلسه روز چهارشنبه خواسته آمده است.

من با بیان این که از نظر سوابق ، دستمزد در سال 1399 هنوز بسته آنها می گویند: ما بر این باوریم که قانون در مورد کارگران اجرا نشده اند پس از ورود رهبر معظم انقلاب به این مورد اما تنها آنها را در چند روز گذشته جلسه روز چهارشنبه در مورد حداقلهای قانون بحث ما مذاکره کنند.

رئیس کانون بزرگ انجمنهای صنفی کارگران در همان زمان در مورد جلسه, حق, خانه, کارگران از وزارت کار و شکل گیری روز چهارشنبه … او گفت: آن است که طرح موضوع افزایش حق به خانه به دیدار با دستمزد به حاشیه خلاص شدن از آن, من آن بازی را به جلسه تنها به بررسی مسکن صورت می گیرد. زمانی که رئیس سازمان حسابرسی گفت و گو با وزیر کار برای برگزاری یک جلسه برای افزایش حداقل دستمزد به آن ارسال شود بنابراین این جلسه تنها به بحث در مورد حق مسکن پرداخت نمی کند.

علفزار را توجه داشته باشید: مفصل گردنده اصلی حداقل دستمزد و اجرای قانون که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خواهد بود. با این حال ما آماده دوشنبه برای بحث در مورد چگونه به افزایش حق, خانه, ورود اینجا.

وزارت کار طی چند روز گذشته اعضای شورای عالی برای شرکت در جلسه روز چهارشنبه این هفته من دعوت شد اما موضوع جعبه گفت و گو, بررسی کنید که اجزای پرداخت حق مسکن و همچنین با توجه به این واقعیت است که امروز برای صحبت کردن با رئیس سازمان کنترل به نظر می رسد که در این نشست تنها بحث حق مسکن نه پرداخت احتمالا به عنوان اصلاح قانون پرداخت سال 1399, و همچنین به عنوان افزایش حداقل دستمزد نیز در دستور کار است.