علمی و پزشکی

بستری های کرونایی گلستان به ۱۸۴ نفر رسید/ کاهش ۱۲ نفره بستری ها در ۲۴ ساعت گذشته

ایران تودی/ گلستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری در استان نسبت به روز گذشته 12 نفر کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر 184 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا در بیمارستان های گلستان بستری هستند.

سعید گوفیروزی در گفت وگو با ایران تودی، با اشاره به اینکه در روزهای اخیر تعداد بیماران بستری در بیمارستان های عروق کرونا استان گلستان به صورت سینوسی اما محدود کاهش و افزایش یافته است، گفت: امیدواریم بعد از نوروز شاهد شروع این بیماری باشیم. تعطیلات: «بیایید پیک دیگری نباشیم، امیدوارم با کمک مردم این موضوع حل شود.

وی به همکاری مردم، اصناف و اقشار مختلف در رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروزی و پرهیز از سفرها و دورهمی های غیر ضروری اشاره کرد. 184 بیمار.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه از این 184 بیمار هم اکنون 49 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، گفت: 28 بیمار به دستگاه تنفس مصنوعی یا تنفس مصنوعی متصل شده اند.

گلفیروزی بر اساس جدیدترین رنگبندی استان گلستان با اشاره به اینکه چهار شهر بندرترکمن، بندرگز، علی آبادکتول و کلاله جزو شهرهای نارنجی استان هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شماره ور.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 9 شهرستان استان گلستان در وضعیت زرد قرار دارند گفت: این شهرستان ها شامل گرگان، گنبدکاووس، گالیکش، گمیشان، مراوه تپه، مینودشت، آزادشهر، آق گلا و رامیان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه شهرستان کردکوی در وضعیت آبی قرار گرفت، گفت: امیدواریم در روزهای آینده ماسک زده و نقشه جدید تاج کشور را با رعایت پروتکل های اجتماعی منتشر کنیم. با رعایت مسافت و تهویه مناسب شاهد کاهش آمار و رنگ آبی تاج در استان گلستان خواهیم بود.

انتهای پیام/