فرهنگ و هنر

بزرگداشت موسس هفته‌نامه «بازار کار» در جهاد دانشگاهی

در مراسمی در جهاد دانشگاهی ، خدمات سید کاظم حسینی ، بنیانگذار هفتگی بازار کار ، بیش از 30 سال شناخته شده است.

به گزارش ایران تودی ، روز دوشنبه 25 اسفند در مراسمی با حضور رهبر جهاد دانشگاهی و برخی معاونان و رهبران این سازمان انقلابی از خدمات ارزنده بنیانگذار هفته نامه “بازار کار” تقدیر شد.

در ابتدای مراسم محمد صادق بیژندی – معاون وزیر آموزش و پرورش در جهاد دانشگاهی – سید کاظم حسینی با ابراز ادب و احترام به کسانی که بیش از سی سال در این مراسم حضور داشتند ، در مورد این فعال رسانه ای گفت: اگر آقای حسینی را نماد اشتغال کشور بدانیم ، حرف زیادی نزدیم. یکی از دوستان گفت ما حقوق بازنشستگی نداریم ، سبک شیردوشی داریم و امروز از سبک شیردوشی آنها قدردانی می کنیم.

همچنین علی متقیان – مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایران تودی)وی در این زمینه گفت: “امروز ما قصد داریم از رسانه عزیزی در برابر بنیاد جهاد دانشگاهی كه بنیان بازار كار هفتگی موفق را بنا نهاد ، محافظت كنیم ؛ جانباز انقلاب اسلامی قلم را به دست گرفت و به نفع رژیم نوشت جوانان. من از آنها به خاطر تلاشهایشان تشکر می کنم. خداوند به آنها سلامتی و عمر طولانی عطا کند.

محمدرضا پورابدی ، معاون رئیس جمهور ، پژوهش و فناوری ، جهاد دانشگاهی وی همچنین از زحمات سید کاظم حسینی تشکر کرد و در یک جمله کوتاه گفت: آنها در همه موضوعات از جمله آقای حسینی این کار را با جان و دل انجام دادند و با اطمینان به کار خود رسیدند.

علیرضا زجاجی – مدیر کل ستاد کل جهاد دانشگاهی سید کاظم حسینی نیز در مراسم حمایت از خدمات گفت: سازمانهای پیشرو و پیشرفته دارای فضیلت هستند؛ از جمله اینکه آنها با کارمندان خود جامع تماس می گیرند و در عین حال کار را با کمترین هزینه انجام می دهند. سازمان جهاد دانشگاهی این خصوصیات را دارد و یکی از فعال ترین افراد دکتر حسینی بود. امیدواریم که هر کجا که باشند موفق باشند و بتوانیم از تجربیات و راهنمایی های آنها استفاده کنیم.

ابوالقاسم رئیسی – مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی – گفت: دکتر حسینی کارهای زیادی برای جهاددانشگاهی انجام داده است و ما هنوز در خدمت وی ​​هستیم و به مشاوره و راهنمایی وی نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم از راهنمایی های وی بهره مند شویم. وی در زمینه ارتباطات و رسانه با پشتکار کار می کرد و بسیاری از مشکلاتش به دلیل جستجوی مداوم و تلاش های وی بود.

همکار جهادگر سهیلا خدامی در زمینه بازار کار وی همچنین گفت: طی این سالها این امتیاز را داشتم که با دکتر حسینی همراه و همکاری داشته باشم و اخلاق کار و روابط انسانی را از وی یاد بگیرم. در بخش اشتغال که من کار می کنم ، هنوز افراد زیادی در این گروه کار می کنند و از طریق آن ازدواج می کنند و بسیاری از کارفرمایان ما را استخدام می کنند. من همیشه افتخار می کنم که در این زمینه فعالیت می کنم و امیدوارم که فعالیت های این مجموعه ادامه داشته باشد.

در این مراسم حمیدرضا طیبی – رئیس جهاد دانشگاهی وی گفت: از زمان ایجاد این مجموعه در سال 59 همه ما سعی کرده ایم با عشق و علاقه در زمینه های فرهنگی ، علمی و آموزشی مفید باشیم. آقای حسینی به ویژه در مورد جهاد مغرضانه عمل می کند و تمام تلاش خود را کرده است. متأسفانه ، به دلیل سخت کوشی ، او بیمار شد و اکنون باید بازنشسته شویم ، زیرا سلامتی او برای ما مهم است. اما بعد از بازنشستگی ، ما هنوز هم باید از رهبری او بهره ببریم. امیدوارم که آنها و خانواده هایشان سالها سالم باشند و ما بتوانیم از حضور آنها بهره مند شویم.

علی منتظری – رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی – سخنران دیگر مراسم بود. وی گفت: تلاش ها و خدمات آقای حسینی در این مدت واقعاً پایدار است. نقش آقای حسینی در شکل گیری روابط عمومی و ترویج فرهنگ جهاد کلیدی بود. آنها هر از گاهی شبانه روز کار می کردند و ما از آنها و خانواده هایشان به خاطر حمایت هایشان سپاسگزاریم.

در پایان مراسم سیدکاظم حسینی وی گفت: من از کسانی که اطراف من را با مهربانی فرا می گیرند تشکر می کنم. خدا را شکر ، به لطف انقلاب ، در شرایطی توانستیم در یک فضای اسلامی کار کنیم که بتوانیم بیشتر به کشورمان خدمت کنیم. آنچه در درون ماست توفیقی است که خداوند به ما عطا کرده است. سعی کردم آنچه را که در توانم بود انجام دهم اما هنوز خیلی نسبت به شهدا و ایثارگران مدیون هستم.

بنیانگذار مجله بازار کار یادآور شد: دوران کودکی من در مناطق نفت خیز سپری شد و بدون تحصیلات نمی توانستم به تهران بیایم. سرنوشت کودکی من با توجه به رسانه ها شکل گرفت. از آن پس درگیر امور سیاسی و اجتماعی شدم که تا دانشگاه ادامه یافت. فعالیت های رسانه ای من تا زمان تأسیس دفتر اشتغال جهاد ادامه داشت و ما در این هفته توانستیم مجوز بگیریم.

حسینی با بیان اینکه تاکنون 1223 شماره از هفته نامه “بازار کار” منتشر شده است ، افزود: ما در زمان انتشار به لطف دوستان آماده بودیم و توجه دکتر طیبی منجر به انتشار این نشریه شد. با این حال ، بسیاری از نشریات دوام نیاوردند.

وی ادامه داد: در کنار کار مجله ، ما بحث اطلاعات را در فضای مجازی و سایت ادامه دادیم. ما در آن زمان با حمایت جامعه به نام ثروت و جهاد 400000 نفر را در سایت ثبت کردیم. ما در بحث کاریابی 36000 نفر را ذکر کردیم. خدا را شکر ، هفته نامه “بازار کار” قابل اعتماد شد و به عنوان یک نشریه شناخته شده شناخته شد.

سید کاظم حسنی در پایان سخنان خود تأکید کرد: احساس می کنم ما از خودمان چیزی نداریم و هرچه داریم از جهاد دانشگاهی است. وقتی بیمار شدم ، آقای طیبی مهربان و در کنار من بود و امیدوارم جهاد عملکردی داشته باشد که رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب توصیف کرده است. امیدوارم که با تصمیم نهایی از بخش فرهنگ و روابط عمومی حمایت شود.

انتهای پیام