ورزشی

برنده نبرد سنگین و حساسی شدیم



رضایی: در یک نبرد سخت و حساس پیروز شدیم

سیرجان با اشاره به دیدار فوق العاده سخت سرمربی تیم والیبال فولاد ایران با لبنیات هراز آمل گفت: بازی را از نظر فنی بردیم.


بر اساس گزارش ها ایران تودی و نقل قول ها روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در مرحله پلی آف در دومین دیدار والیبال قهرمانی باشگاه های توپ مردان جام ایران «سردار دلها» با سه یا دو نتیجه شیر هراز آمل پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

سعید رضایی دیدار تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و لبنیات هراز آمل را سخت خواند و گفت: بازی بسیار سختی بود. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. همه بازیکنان دو تیم تمام تلاش خود را کردند. اگر اشتباهات داور نبود بازی زودتر به نفع ما تمام می شد اما ما پشتکار داشتیم. در طول بازی جنجال هایی به وجود آمد، زیرا طبیعی بود برای بازی کردن رسیدن به نیمه نهایی حساس بود. خداوند قند تیم سیرجان در این بازی به یک پیروزی فنی دست یافت. تبریک به همه بازیکنان، مردم خوب سیرجان و کرمان و تشکر از مجموعه خوب فولاد که از تیم ما حمایت می کنند.

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان با اشاره به برنامه های خود برای حضور در مرحله نیمه نهایی افزود: به بازیکنان با توجه به زمانی که برای حضور در بازی بعدی داریم استراحت می دهیم و سپس حریف را آنالیز می کنیم. تا اینجا پیش رفته ایم و منتظر اهداف پیش رو هستیم. برای پیروزی باید بجنگیم و مانند الان والیبال بازی کنیم.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:


به ارز

با دوستانتان به اشتراک بگذارید: