بین الملل

بررسی تمام ایرادهای استقلال و پرسپولیس در نشست مهم

با مشارکت قربان زاده، تاج و پولادگر انجام شد

در جلسه مشترک سازمان خصوصی سازی و فدراسیون فوتبال، ایرادات آف کی در خصوص «شیردوران» مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با حضور پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان و منصور قنبرزاده معاون دوم رئیس جمهور. هدایت ممبینی رئیس و دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص رفع موانع صدور مجوز با دست اندرکاران باشگاه های «استگلال» و «پرسپولیس» دیدار و گفتگو کرد.

قربانزاده در این جلسه به تشریح برنامه سازمان خصوصی سازی در خصوص نحوه واگذاری باقی مانده سهام دولت در این دو باشگاه پرداخت و تاکید کرد: این مدل پیشنهادی در جلسه هفته آینده کمیته واگذاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کمیته این موضوع را بررسی خواهد کرد. موضوع. موافق است سهام به حراج گذاشته شود دولت در این دو باشگاه در دستور کار است.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اهمیت ایجاد درآمدهای عملیاتی پایدار برای این دو باشگاه، پیشنهادی را برای حل این مشکل در قانون بودجه سنواتی ارائه کرد و گفت: راه حل ریشه ای مشکلات مغرب زمین، هم افزایی دولت، مجلس و رادیو برای تامین مالی پایدار، علاوه بر شفافیت و انضباط مالی حاصل از بورس آنها و اقدامات مبتنی بر فعالیت این باشگاه ها است. .

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به تشریح ایرادات کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور دو باشگاه «استقلال» و «پرسپولیس» در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و تصریح کرد: حذف نفوذ و کنترل مشترک اشخاص فیزیکی و حقوقی در هر دو باشگاه همچنان مورد تاکید AFC است و این موضوع باید با کمک سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش و جوانان حل شود.

تاج همچنین یک راه حل ریشه ای برای حل مشکل سرخابی ها را تصویب کرد و تمایل خود را برای ایجاد درآمد عملیاتی پایدار اعلام کرد، فدراسیون فوتبال آماده هر گونه همکاری است.

معاون وزیر ورزش پولادگر با قدردانی از همکاری سازمان خصوصی سازی در روند واگذاری باشگاه های استقلال و پرپسولیس تاکید کرد: وزارت ورزش در تلاش است تا مدیریت دولتی را در مدل بهینه به حداقل رسانده و مشکلات مالی را حل کند. پیشنهادی که در این جلسه مطرح شد مورد تایید دو باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس مقرر شد جلسات منظم کارگروه با مشارکت سازمان خصوصی سازی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و همکاری دو باشگاه در این خصوص برگزار شود. این پیشنهاد

انتهای پیام/