استان ها

برخورد قاطع ایران با عامل ایجاد هرگونه ناامنی دریایی

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد؛

دریادار ایرانی گفت: آمریکا باید بداند که جمهوری اسلامی ایران که حضور پررنگی در منطقه دارد با هر حرکتی که امنیت و امنیت کشتیرانی را تهدید کند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، مراسم استقبال از هشتاد و چهارمین گروه رزمی اطلاعات عملیاتی نیروی دریایی ارتش مستقر در آب های آزاد و بین المللی پیش از ظهر امروز با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش برگزار شد. بندرعباس. و پرسنل گروه 84 نداجا با استقبال گرم فرماندهان و خانواده های خود به مهین بازگشتند.

امیر دریادار در حاشیه این مراسم گفت: ناوگروه 84 نیروی راهبردی نیروی دریایی ارتش با حضور پررنگ خود در اعماق اقیانوس ها به ویژه در منطقه دریای سرخ موفق به انجام عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی شد. در بالاترین سطح ممکن و در جایی که مورد حمله نیروهای خارجی قرار گرفت، به دلیل حضور در منطقه، امنیت کشتیرانی در خطر بود، دوباره توانستند بایستند و 2 پهپاد آمریکایی را به یاد همرزمان فوری خود توقیف کنند. در برابر همه بی عدالتی های قبلی

دریادار ایرانی افزود: آمریکا باید بداند که اگر در جایی حضور دریایی دارد به قوانین بین المللی احترام بگذارد و بداند که جمهوری اسلامی ایران با حضور پررنگ خود در منطقه با هر حرکتی که امنیت و امنیت را تهدید کند مقابله خواهد کرد. حمل و نقل تعیین کننده و تکان دهنده خواهد بود.

وی ایستادگی مستقیم و رودررو با شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را با اراده و زور افتخار بزرگ این ناوگان اعلام کرد و اظهار داشت: همه این جوایز نشان از ایمان فرماندهان است. کار ارتش، مهارت، این هنر و شجاعت آنهاست و مهم ترین چیز تکیه بر واقعیت است و شعار راه ما راه حسین(ع) است، این اتفاق افتاد و این یکی از افتخارات بزرگی است که امروز نوشته شده است. به دست عزیزانمان در جماران، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران.

وی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش بیش از 64 فروند شناور جمهوری اسلامی را با مجوز اسکورت کرده و در یگان‌های شناور حضور قدرتمند و مجهز دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: همه اینها تنها بخشی از توانمندی های نیروی دریایی راهبردی است که در زمین شاهد آن هستیم.

گروه رزم عملیاتی 84 نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرماندهی کل ناوشکن جماران به مدت 86 روز شناورهای تجاری و نفتکش های جمهوری اسلامی ایران را اسکورت و از منافع کشور عزیزمان در منطقه حفاظت و حراست کرد. آب های آزاد

انتهای پیام/