عمومی

برخورد جدی با عوامل تعدی به حقوق مردم و بیت المال

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جلسه شورای عالی دادگستری امروز دوشنبه (26 آنلاین) ، میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و آغاز امامت و حمایت از بقیه خدا را تبریک گفت. به خداوند متعال فرمود: با طلوع نور و رحمت فرو ریخت ، و ما امیدواریم که پایه و ریشه ظلم به منجی موعود ، که این نور و رحمت بزرگ را بر دوش دارد ، و همه قصرهای استکبار اراده کنند. بیا. سقوط

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان بتوانند با وحدت ، تفاهم ، تلاش و جهاد بیشتر دست ستمگران ، مستکبران و متجاوزان را از سرزمین اسلام کوتاه کنند.

امیدواریم بتوانیم دست ستمگران آن زمان ، کسانی که حقوق مردم و بیت المال را زیر پا می گذارند ، قطع کنیم.

رئیس دادگستری گفت: امیدواریم با برکت این روزها و حاکمیت جهاد کبیر و عدالت بتوانیم دست ستمگران وقت و ناقضان مردم و حقوق بشر را کوتاه کنیم. مظلوم باشید دوست و دشمن گنج و ستمگر “.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: امروزه شیاطین بزرگ و صهیونیست ها و عوامل آنها جنایات ضد بشری را در اشکال مختلف در سراسر جهان گسترش می دهند و اخیراً جنایاتی علیه ملت های آزادیخواه جهان مرتکب شده اند. دهه ها. “

بر این اساس ، وی از مسلمانان جهان خواست در برابر دسیسه های دشمنان هوشیار باشند و فریب کسانی را که می خواهند امت اسلام را تفرقه بیندازند و فریب آنها را ندهند و به شیاطین به اهداف شیطانی خود ندهند ، نخورند.

قاضی با بیان اینکه افراد آزادیخواه جنایات علیه بشریت را که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند ، تحمل نمی کنند ، با اشاره به جنایات نظام حاکم بر مسلمانان در منطقه گفت: مسلمانان بی گناه نمازگزاران را در شهرهای قندوز و قندهار افغانستان در روز جمعه.

آژانس بین المللی انرژی اتمی باید فوراً جنایات رژیم استکباری علیه مردم ایران و ملت های منطقه را اعلام کند.

با کمک حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ، وزارت امور خارجه و سایر نهادهای مربوطه ، معاون بین المللی جدید رئیس دادگستری و دبیر ستاد حقوق بشر ، دکتر. غریب آبادی فوراً تماس گرفت. از جامعه حقوقی بین المللی و دادگستری تهران پیروی کنید تا این جنایات را علیه ملت ایران انجام دهید.

کسانی که ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند ، هر چند بزرگترین ناقض حقوق بشر هستند ، باید محاکمه و در مورد جنایاتی که علیه مردم ایران و دیگر ملت های آزادیخواه مرتکب شده اند ، پاسخگو باشند. ” داده ها مسئول است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان کشورمان که توسط آمریکا و صهیونیست ها کشته شدند ، تاکید کرد: باشید.

قضات برای بررسی جامع طرح حمایت از پارلمان به منظور جلوگیری از تبعیض جدید درخواست می کنند

رئیس قوه قضاییه با اشاره به بررسی و تصویب طرح تسهیل صدور پروانه کسب در مجلس ، از نمایندگان مجلس درخواست کرد از نظرات کارشناسان استفاده کرده و از تصویب پیشنهادهای غیرکارشناسی که می تواند حواس را از طرح منحرف کند ، خودداری کنند. هدف اصلی در نهایت ، یک قانون جامع تصویب کنید.

محسنی اژه ای از حجت الاسلام والمسلمین با اشاره به برخی پیشنهادات درباره این طرح در مجلس ، در نهایت از نمایندگان خواست تا موضوع را به طور کامل بررسی کنند تا موارد مصوب به تبعیض جدید منجر نشود.

وی به معاون اول دادگاه و اداره امور حقوقی و پارلمانی دستور داد تا در بررسی موضوع با پارلمان همکاری کنند تا قانون مصوب کارشناسی شده و دقیق باشد.

رئیس قوه قضاییه همچنین با اشاره به نبود بودجه و امکانات مناسب برای این مأموریت ها ، ماموریت های جدی و متنوع قوه قضائیه را مورد توجه قرار داد و خواستار توجه و مساعدت پارلمان و دولت برای رفع نیازهای عدالت شد. به

مشکلات نباید همکاران قوه قضائیه را از پیشگیری از جنایت و محکومیت خصومت باز دارد و آنها را از مسیر عدالت منصرف نکند.

رئیس قوه قضائیه در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به همکارانش در قوه قضائیه گفت: “سیستم قضایی سخت است و حجم کار ما زیاد است ، مشکلات و مشکلات وجود دارد ، اما این مشکلات و کلمات و عبارات توسط برخی از رقبا یا حتی مطرح می شود. نیکوکاران آگاه ما نباید از رسالت اصلی خود یعنی قضاوت در مورد حقوق دشمنان خود و منحرف کردن آنها از مسیر عدالت دریغ کنیم.

محسنی اژه ای از حجت الاسلام والمسلمین افزود: مشکلات نباید کوچکترین تاثیری بر کیفیت کار ما ، تأیید آرمانها و خوبی های ما ، و قضاوت عادلانه ما در مورد ستمگران داشته باشد و ما باید برای به خاطر خدا و آموزه های فقه و شرع. “

وی با بیان اینکه رسیدن به کمال دشوار است گفت: باید راه را برای ظهور منجی جهان هموار کنیم و در این مسیر دشوار هم سختی ها را تحمل کنیم و هم در مسیر درست حرکت کنیم و با پدران همکاری کنیم. سنگها و موانع در مسیر صحیح برخورد ایجاد می کند و به دیگران اجازه می دهد تا در مسیر درست حرکت کنند.

رئیس قوه قضائیه با ابراز عزم خود برای متوقف ساختن همه کسانی که مانع راه مردم می شوند و دست کسانی را که حقوق مردم و بیت المال را نقض می کنند ، قطع می کند ، گفت: