حوادث

برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از مردم ، برای مردم و در خدمت مردم است ، گفت: آنها انتظار دارند مجلس انقلابی قوانینی را برای جلوگیری از جرایمی مانند سرقت تصویب کند.

به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی وی با اشاره به جایگاه انقلابی استان قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: استان قزوین 3500 شهید ، بیش از 7000 جانباز و 609 آزادی ارزشمند تقدیم کشور کرد. ، لشگری و حجت الاسلام ابوترابی نیز در این منطقه کشته شدند.

وی افزود: امروز ما از شهادت یک عالمان عالی رتبه کشور ناراحت هستیم و همه ما در زمره کسانی هستیم که برای انتقام سردار دله و شهید فخری زاده صف کشیدیم.

رضایی در ادامه گفت: نیروی پلیس از مردم است ، برای مردم است و در خدمت مردم است ، برای ما افتخار است. به گفته مقام معظم رهبری ، نیروی انتظامی مظهر اعتبار کشور است و باعث افتخار ماست و ما باید در عمل از این اسامی ارزشمند صمیمانه محافظت کنیم و به عنوان یک سرباز در خدمت مردم باشیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: ویژگی بزرگ و مهم نیروی انتظامی این است که در خط مقدم خدمت به مردم جامعه و همه مناطق اجتماعی و مرزی دارای کار و مسئولیت زیادی است و شب و روز در کل جغرافیای مقدس ایران اسلامی نقش دارد. و او در راس امنیت کشور است و خود را فرمانده و مسئول ایجاد امنیت در کشور می داند.

وی افزود: امروز به دلیل پخش شدن تاج ، همه دستگاه ها بسته و در سرویس محدود هستند که این مسئولیت پلیس را دو چندان می کند و بنابراین م mostثرترین م componentلفه امنیت ملی نیروی انتظامی است که در رابطه با سایر دستگاه ها موثر است.

رضایی افزود: ویژگی های برجسته این سازمان ، خستگی ناپذیری و غیرقابل پیش بینی بودن پرسنل و سربازان این سازمان انقلابی و امنیتی است. به همین دلیل مردم طبق قوانین و مقررات این ساختار را دوست دارند و به آن احترام می گذارند و قزوین یکی از استانهایی است که بالاترین سطح همکاری مردم و پلیس را دارد.

وی ادامه داد: م componentلفه بعدی موفقیت استان حمایت مسئولان و شورای امنیت است. در سال 1998 ، هنگامی که شرور ستمکاران به کشور تحمیل شد ، درک بالای مردم استان و حمایت شورای امنیت که نقش مهمی در خنثی سازی شورش ها داشت ، از نکات برجسته و ارزشمند استان قلمداد شد.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: سازمان اجرای قانون خود را با توجه به نیازها و موقعیت اجتماعی خود در چارچوب قانون تنظیم می کند. نقض امنیت یک خط قرمز است و در صورت به خطر افتادن امنیت و آرامش یک فرد یا خانواده در یک جامعه ، پلیس بلافاصله مانند عقابها روی صحنه می رود و قانون را اجرا می کند. یکی از این نبردها مبارزه با راهزنان است. شناخت افراد در اسرع وقت آغاز می شود و بلافاصله با اطلاعات موجود ردیابی و ضبط می شود.

رضایی با اشاره به اولویت های نیروی انتظامی گفت: پس از بحث امنیتی اولویت نیروی انتظامی مبارزه با سارقان است كه این برای ما جدی است و تحت هیچ شرایطی تسلیم نخواهیم شد. او گفت. این قضاوت برای ما وجود دارد و همیشه برای ما مهم است. مهمترین نکته میزان تأکید فرمانده معظم کل قوا است. بر این اساس ، هر هفته اردویی علیه متدینان در کشور برگزار می شود.

وی افزود: مسئله دوم ما مسئله ارتکاب اقدامات ضد اجتماعی توسط مجرمان فراری است و این یکی از خطوط قرمزی است که ما در قالب رهبری موزاییک و در انواع مراکز پلیس ایجاد می کنیم و یکی از بخشهای بزرگ آن است و از جرایم دیگر جلوگیری می کند.

رضایی افزود: با توجه به اینکه کشور هر روز آشفته است ، امروز اشراف اطلاعاتی در زمره اهداف رهبری استراتژیک جامعه قرار دارد و همه این توطئه ها با تلاش پلیس خنثی می شود.

وی با اشاره به کشف بیش از 720 تن مواد مخدر در هشت ماهه امسال که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است ، گفت: مبارزه و جمع آوری مواد مخدر در دستور کار ما قرار دارد و پلیس برای پاکسازی کشور از مواد مخدر در کمتر از 72 ساعت فقط به مکانیزم های پس از جمع آوری نیاز دارد

رضایی با اشاره به اصول ساخت و تهیه آن برای محافظت در برابر سرقت گفت: یکی از نگرانی های جدی مردم موضوع سرقت است که با بیش از 93 درصد جرایم مرتبط است. رعایت اصول محافظت در برابر سرقت در ساخت و ساز بسیار مثر است و ما برنامه های جدی را در این زمینه آغاز کرده ایم.

وی افزود: مردم منتظرند مجلس یازدهم قوانینی را با مجازات های مجازاتی تصویب کند تا با پیشگیری و اقدام به موقع زندان ها دیگر پر از زندانی نباشد. علاوه بر این ، نگهبانان محله مردم ، مردم عادی و غیره. همکاری با می تواند اجزای ضد سرقت را به طور قابل توجهی فعال کند.

رضایی با اشاره به فعالیت سردار حاجیا به عنوان فرمانده انتظامی استان قزوین بیش از دو سال اظهار داشت: سردار حاجیان کمتر از سه سال در این استان بوده و در زمینه های مختلف اجرای قانون برای استان موفقیت چشمگیری کسب کرده و امروز در قلعه دیگری خدمت خواهد کرد. .Rd

وی با اشاره به فعالیت های سردار ابراهیمی گفت: سردار ابراهیمی از افسران فرهیخته و باتجربه سازمان و جانشین استان آذربایجان غربی بود. استان آذربایجان غربی ، وسعت حوزه های مختلف اجتماعی و سیاسی و … با توجه به اینکه سردار ابراهیم در این زمینه بسیار موفق است ، از تنوع قومی و مذهبی زیادی برخوردار است و امیدوارم بتواند مسیر ایجاد شده را طی کند.

انتهای پیام