حوادث

با ارز ۴۲۰۰ تومانی غذای سگ وارد کشور می‌شد/ هزینه جرم پایین است و بازدارنده نیست

فرمانده فرجا گفت: از سال 1396 که قیمت ها افزایش یافته است، سرقت ها نیز 30 درصد افزایش یافته است، این نشان می دهد که مسائل اقتصادی در این امر بسیار موثر است.

به گزارش ایران تودی، سردار حسین اشتری در دیدار با رئیس جامعه مدرسین و اعضای حوزه علمیه قم، با اشاره به اجرای طرح ناظر 1 برای مقابله با ناهنجاری های حجاب در خودروها، گفت: 81 درصد از افرادی که در خودرو حجاب پیدا کردند، هشدار داده شد. به پلیس برای اولین بار در همین پیامک و تکرار نشد.

وی افزود: این افراد در صورت بی توجهی به اخطار پلیس و انجام مجدد، وثیقه و در صورت تکرار مجدد، خودروی آنها توقیف، به پارکینگ منتقل می شوند و برای بار چهارم. متهم و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

سردار فرج در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: از سال 1396 که قیمت ها افزایش یافته، سرقت ها نیز 30 درصد افزایش یافته است و بازدارندگی مناسبی وجود ندارد. طبق قوانین جاری، سرقت های خرد کمتر از 200 میلیون ریال پیگرد قانونی ندارد و سارق زندانی نمی شود. البته همه همکاران برای پیشگیری و مبارزه با سارقان تلاش می کنند و اقدامات علمی و عملی زیادی در این زمینه انجام شده است.

4200 تومان غذای سگ به کشور آورده شد

اشتری با پرداختن به ناهنجاری سگ گردانی گفت: این ناهنجاری باعث نگرانی و نگرانی آحاد جامعه و متدینین شده است، اکنون تنها در تهران بیش از 370 فروشگاه غذای سگ وجود دارد و پیش از این این غذاها به کشور وارد می شد. 4200 تومان.

برخی از کلینیک های درمان سگ نسبت به برخی بیمارستان ها امکانات بیشتری دارند

وی افزود: امروز در کشور کلینیک های سگ درمانی وجود دارد که از امکانات بیشتری نسبت به برخی بیمارستان ها برخوردار است، بنابراین مردم از فرج انتظار درمان دارند و ما نمی خواهیم فرافکنی کنیم، باید حوزه علمیه در کنار نهادهای دست اندرکار باشد. فقه در مورد سگ نداشتن.» همکاران من به حفظ ارزش ها علاقه دارند، مقام معظم رهبری هم پلیس تراز انقلاب اسلامی می خواهند، ما هم خود را یک سازمان انقلابی می دانیم و محکم می ایستیم، کارمان را عبادت می دانیم، البته اگر دیگران کمک نکنند برای ما خیلی موثر نخواهد بود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و فعالیت های فرج در مبارزه با انواع جرائم و ناهنجاری ها گفت: خداوند با همین عزم به شما توفیق دهد، بدون تردید به کار خود ادامه دهید و رحم و شفقت – دلسوزی. وظیفه ما در جامعه مدرسین و حوزه علمیه این است که با کمک همه دستگاه ها در نظام وفاق ایجاد کنیم تا سوء استفاده دشمن از آنها گرفته شود.

انتهای پیام