ورزشی

بازی مقابل نساجی راضی کننده نبود/ بازیکنان از این شکست درس بگیرند

فرامرز در گفتگو با ظلی ایران تودی

بازی با نساجی ناراضی بود/ بازیکنان باید از این شکست درس بگیرند

پیشکسوت آبی ها معتقد است بازیکنان استقلال باید با تفکر حرفه ای شکست مقابل نساجی را پشت سر بگذارند و به موفقیت در لیگ برتر فکر کنند.

فرامرز ظلی پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایران تودی، در خصوص دیدار استقلال با تیم مازندران در جام حذفی گفت: این دیدار در جام حذفی به پایان رسید. من با بازی با نساجی موافق نیستم. انتظار من از استقلال بیشتر است. استقلال پر از بازیکنان حرفه ای است و نباید آنقدر نوسان داشت که مقابل نساجی شکست بخورد. نساجی البته تیم خوبی است و من به آنها احترام می گذارم اما «استقلال» باید می برد.

وی بعداً افزود: به هر حال فوتبال فراز و نشیب هایی دارد. هر دو تیم جوان بودند و تصمیمشان کسب سهمی از نساجی در این بازی بود. پرسپولیس هم در بازی خود شکست خورد، حالا فقط عشق و فوتبال نیست که بر بازی حاکم است و هر تیمی بیشتر تلاش کند موفق می شود. باید از مجیدی و آجرلو تشکر کنم که هم برای استقلال تلاش کردند و هم جنگیدند. این دو بعد از استقلال آرام شدند

رضایی دروازه بان سابق آبی ها درباره عملکرد خود در بازی با نساجی گفت: اگر هم سن بودم 3 پنالتی می زدم که متاسفانه دروازه بان استقلال ناکام ماند. پنالتی ها تجربی هستند و می توان آنها را برای سالیان متمادی با پشتکار به دست آورد. از دروازه بان جوان استقلال تمجید می کنم و فکر می کنم باید به او زمان و فرصت داد اما باید دید کی و کجا این فرصت داده می شود. در چنین مسابقه ای فکر می کنم اگر او در دروازه نبود بهتر بود.

ظلی درباره تاثیر شکست بر روحیه بازیکنان استقلال افزود: بازیکنان باید این شکست را بپذیرند. دنیای ورزش و فوتبال پر از شکست و پیروزی است. بازیکنان استقلال باید تفکر حرفه ای داشته باشند و از این شکست درس بگیرند و به فکر آینده باشند. باز هم می گویم آجرلو و مجیدی هر دو در تلاش هستند تا جام را برای استقلال به ارمغان بیاورند اما متاسفانه جام را از دست دادند. او هم برای پرسپولیس ناپدید شد. استقلال و پرسپولیس پایتخت های کشور هستند اما هر دو از جام حذفی کنار رفته اند و فوتبال تنها تیم نیست.

وی درباره ادامه راه استقلال در لیگ گفت: همه تیم ها به تلاش برای متوقف کردن رهبر و اثبات خود ادامه می دهند. ادامه کار سخت است اما خیلی امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شود. من به عنوان یک هوادار و پیشکسوت امید زیادی به این موضوع دارم و هواداران از کسب این جام خوشحال خواهند شد.

انتهای پیام//