فرهنگ و هنر

بازدید معاون صدا از استودیوهای ضبط برنامه‌های انتخاباتی در رادیو

معاون وزیر صدا هنگام بازدید از استودیوهای ضبط ، از تهیه و پخش برنامه های انتخاباتی از شبکه های مختلف رادیویی مطلع شد.

به گزارش ایران تودی ، سید احمدرضا صدر ، مدیر روابط عمومی صدای نمایندگان ، از همکاران روابط عمومی و همچنین بخش فنی مجتمع و ستاد انتخابات وکیل صدا بازدید کرد. تشکر و تشکر از ایجاد فضای آرام و قابل اعتماد برای نامزدها در رادیو.

رئیس هیئت مدیره افزود: این سه استودیوی رادیویی اکنون آماده ضبط و ضبط برنامه های خبرنگاران هستند تا بتوانند برنامه های خود را در سه شبکه جوانان ، اقتصاد و فرهنگ تولید و پخش کنند.

علی بخشی زاده – نماینده صوتی همچنین از بخش فضای مجازی بازدید کرد و رئیس هیئت مدیره گفت که به دنبال دستور رئیس سازمان ، آقای علی عسکری ، به پیشنهاد معاون صدا ، 7 استودیو به این منظور اختصاص داده شد تا کانال های ویژه ایجاد کنند. برای هر نامزد.

علاوه بر این ، مدیر روابط عمومی رادیو گفت که در گذشته ، این وکیل در همکاری با ایران صدا و فیلمبرداری از برخی برنامه ها و رویدادها از طریق رادیو بسیار فعال بود و این بار معاون فضای سایبری سازمان آمد. با کمک یک وکیل رأی دهنده و اکنون هر یک از نامزدها دارای یک استودیوی کاملاً مجهز و تلویزیون ، لنزها و … هستند. یک کانال جداگانه برای 4 برنامه اصلی مانند وجود دارد و بنابراین آنها می توانند به طور زنده با مخاطبان ارتباط برقرار کنند. در شبکه های مجازی

در پایان صدا بر تأکید نماینده مجلس بر تجهیز جوانان به استودیو و استفاده از محصولات مرغوب ایرانی در ساخت مجتمع تأکید کرد و گفت: با کمک تیم جوان پرانرژی ساخته شده و قابل استفاده است.

انتهای پیام