اقتصادی

بازدید سرزده «دهنوی» از صفوف شلوغ نانوایی ها/ نصب دوربین هوشمند در نانوایی ها

ایران تودی/ گلستان معاون اقتصادی استاندار گلستان گفت: در بازدید از نانوایی های منطقه با نظارت هوشمندانه و تعیین سهمیه آرد مناسب مشکل صف های طولانی رفع می شود.

سید محمد دهنوی در حاشیه بازدید از نانوایی گرگان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از همه مردم عزیز استان به دلیل مشکلات پیش آمده در تامین نان در سطح مورد نیاز و صف های طولانی عذرخواهی می کنم. همزمانی ماه مبارک رمضان با عید نوروز و اوج مصرف در این ایام متاسفانه اغلب در نانوایی ها با مردم مواجه می شود و به زودی این مشکل را حل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سهمیه خوبی برای نانوایی ها در همه استان ها برای افزایش تولید در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: فرمانداران شهرستان ها به کمک ما آمده اند و در حال ساماندهی و رفع مشکلات این حوزه هستند.

فروش آرد سهمیه ای نان در بازار آزاد

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه متاسفانه همچنان شاهد شلوغی نانوایی ها در برخی مناطق شهری هستیم، تاکید کرد: قول می دهم تا پایان فروردین صف ها به حداقل برسد و شرمنده خود باشیم. مردم عزیز.”

وی با اشاره به تفاوت فاحش قیمت آرد ارزان در بازار آزاد با قیمت آرد در بازار آزاد، ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که مقداری از این آرد یارانه ای در بازار آزاد خرید و فروش می شود و من. از همه بپرسید مردم عزیز کمک کنید «تقویت نظارت و اطلاع رسانی به دستگاه های نظارتی.

وی افزود: بازدیدهای اخیر نشان داده است که اعمال سهمیه های جدید به کاهش ازدحام در برخی مناطق کمک کرده است. آرد و صنعت از طریق سامانه توزیع نمی شود که عمدتا به دلیل مشکلات قیمتی بوده است و امیدواریم با قیمت های نهایی این موضوع برطرف شود.

خرید نان فقط با کارت بانکی امکان پذیر است

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری گلستان از کاهش فشار بر آرد یارانه ای با امکان دریافت آرد از طریق سامانه نانوایی های فوق رایگان خبر داد و گفت: قول می دهم تا اوایل اردیبهشت برنامه جامع کنترل پخت را اعلام کنم. . از مزایای اینجا می توان به دوربین های هوشمند اشاره کرد و خرید نان فقط از طریق کارت بانکی انجام می شود.

دهنوی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات برخی نانوایی ها کمبود نان و صف های شلوغ است، افزود: در حال تعیین شرایط برای پخت نان برای رستوران ها و برخی مراکز اقامتی و خدماتی هستیم. برخی نانوایی ها باید شناسایی شوند و فقط می توان آنها را از این نانوایی ها خریداری کرد.

خبرگزاری ایران تودی در چند روز گذشته با انتشار گزارشی از شلوغی صفوف نانوایان در استان گلستان به دلایل آن پرداخته و مدیران ارشد استان را به پاسخگویی دعوت کرده است.

انتهای پیام/