فرهنگ و هنر

بازتولید بازی «ذره‌بین» – ایران تودی

با توجه به همدلی خانواده ها، کودکان و نوجوانان، بازی آموزشی «شیشه جادویی» برای چهارمین بار به نمایش در می آید.

به گزارش ایران تودی و به نقل از روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز، بازیتا در راستای حمایت از همکاری با تولیدکنندگان اسباب بازی برای تولید مشترک مرکز تفریحی لوپا، زمستان امسال 50 هزار اسباب بازی تولید و عرضه خواهد کرد.

مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری گفت: این سرگرمی که برای کودکان سه ساله به بالا طراحی شده است، باعث تقویت حافظه کوتاه مدت کودکان و نوجوانان، افزایش اعتماد به نفس می شود. .

محسن حموله افزود: «لیوان جادویی» یک گروه بازی آموزشی و یکی از بازی های فلش کارتی است که افراد می توانند در گروه های دو یا چهار نفره به انجام آن بپردازند.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از 180 نمونه، آموزش بیش از هزار شرکت کننده، شناسایی جوانان و علاقه مندان به طراحی اسباب بازی با در نظر گرفتن رویداد ملی رایگان ایده اسباب بازی دارد. طرح های اسباب بازی به صورت گروهی “کمک فکری، پزشکی، فرهنگی و هنری، کمک آموزشی و روشنگری، کامپیوتر و الکترونیک.”

حموله در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا به صورت مستقل، تمامی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در زمینه اسباب بازی های ایرانی می توانند از این طرح ها استفاده کنند.

سرگرمی لوپا به ارزش 120 هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری و فروشگاه های محصولات فرهنگ و هنر عرضه شده است و تاکنون بیش از 15 هزار و 500 بازی آموزشی و آموزشی لوپا در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است. کمک تولید شد.

انتهای پیام/