اقتصادی

ایجاد سد حفاظتی جلوگیری از نفوذ به اطلاعات سازمانی با نرم‌افزار ایرانی

برای محافظت از داده‌ها در برابر هکرها و باج‌افزارها، یک شرکت فناوری نرم‌افزار حفاظتی را معرفی کرده است که می‌تواند با ایجاد لایه‌های حفاظتی مانعی قوی در برابر نفوذ ایجاد کند.

به گزارش ایران تودیعلی رفیعی فرد از اعضای هیئت مدیره این شرکت فناور در خصوص نرم افزار موجود در این شرکت گفت: این نرم افزار در زمینه حفاظت از داده های سازمانی کاربرد دارد و به راحتی از بین نمی رود و مانند سایر نرم افزارهای امنیتی از مدار خارج نمی شود.

وی گفت: باج افزارها دستگاه های ذخیره سازی خارجی را آلوده می کنند و می توانند با استفاده از روش های مختلف به سیستم مورد نظر دسترسی پیدا کنند و ادامه داد: باج افزار زمانی که وارد سیستم قربانی می شود معمولاً سعی می کند تمام منابع متصل به سیستم از جمله هارد دیسک، حافظه خارجی، پوشه های ارسال شده و … را اسکن کند. داده های دیگر شروع می شود و پس از انتخاب حیاتی ترین فایل های کاربر، به سرعت داده های موجود را رمزگذاری می کنند. در این زمینه، می‌توانید داده‌های مهم را با استفاده از این نرم‌افزار پیدا کنید و آن قسمت از سرور را برای محافظت از آن مشخص کنید.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت علمی رئیس جمهور، رفیع فرد، حفاظت در برابر باج افزارها، هکرها و خرابکاران را یکی از ماموریت های این نرم افزار دانست و اجازه نمی دهد اطلاعات درز، تخریب و یا به سرقت برود، ادامه داد: نرم افزار معمولا طراحی می شود. به عنوان یکی از ویژگی‌های برخی آنتی‌ها، ویروس‌هایی وجود دارند که به راحتی توسط باج‌افزار دور زده یا از بین می‌روند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این برنامه حفاظتی را در ساختاری جداگانه طراحی کنیم تا اطلاعات دقیق‌تر محافظت شود.

به گفته وی، برخی از امکانات سفارشی سازی این محصول بر اساس نیاز مشتری، انعطاف پذیری و قابلیت انطباق با انواع نرم افزارهای موجود بر روی سرور، شناسایی تهدیدات تنها بر اساس تحلیل رفتار باج افزار و تضمین عدم نفوذ باج افزار به سرور است. . ویژگی های این نرم افزار

انتهای پیام