حوادث

اهتمام ویژه برای هوشمندسازی پلیس در سال جدید

دستیار هماهنگ کننده ناجا گفت: نیروی انتظامی الگویی در تهیه پروتکل های انتظامی و بهداشتی در بین نیروهای مسلح بود زیرا توانست توانایی های پزشکی خود را به موقع و در حد توان خود افزایش دهد.

به گزارش ایران تودی ، سردار محمدعلی نوری نژاد وی در بیست و پنجمین کنفرانس ملی فرماندهان ، معاونین ، روسا و مدیران ناجا ، به تشریح فعالیت های نیروی انتظامی در سال 1999 پرداخت و گفت: ناجا علاوه بر مسئولیت های خاص و اختصاصی خود ، در همه زمینه ها با تمام فرصت ها و توانایی ها کار کرده و درخشیده است . کافی.

پلیس با بیان اینکه یکی از مهمترین مأموریت ها سال گذشته مبارزه با کرونا بود ، گفت که این نمونه ای از تدوین نظم و انضباط و پروتکل های بهداشتی در بین نیروهای مسلح است تا بتوانند به موقع توانایی های پزشکی خود را افزایش دهند. فرصت های موجود

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه کار در پلیس تعطیل نیست گفت: نیروهای پلیس در این مدت جلسات زیادی را در قالب کنفرانس های ویدئویی برگزار کردند که خدا را شکر با همکاری کارکنان خوب بود.

وی ادامه داد: در این مدت نماینده مجلس توانست حدود 30 میلیون ماسک تولید و توزیع کند و همه رده های مربوطه روی این موضوع کار می کردند.

نوری نژاد سپس به اولویت های سال 1400 پرداخت و گفت: اهداف عملیاتی برای همه اولویت های سال نو پیش بینی شده است و سعی خواهیم کرد شعار سال تهیه شده توسط مقام معظم رهبری را تحقق بخشیم. پشتیبانی که “اشکال زدایی” نام دارد ، بیایید با برنامه ریزی اصولی گام های جدی برداریم.

وی ادامه داد: ستاد کل نیروهای مسلح از اجرای برنامه های سال 1400 حمایت خوبی کرد و وام های مساعد در نظر گرفته شد.

دستیار هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر اینکه بهبود معیشت کارگران در سال 1400 یکی از اولویت ها بود ، اظهار کرد: به هیچ یک از کارگران معیشت ، مسکن ، درآمد و غیره پرداخت نشده است. باید دقت شود تا در اجرای صحیح مأموریت ها نقش موثری ایفا شود.

نوری نژاد همچنین بر اهمیت تدبیر در ناجا به عنوان یکی از اولویت های دهه 1400 تأکید کرد: تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. از طرف دیگر با برنامه ریزی اصولی باید توجه ویژه ای به همه اهداف در این زمینه داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تخصیص اعتبارات لازم در سال جدید ، نوسازی و تجهیز کلانتری ها و پاسگاه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نوری نژاد ، وی همچنین با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی اظهار داشت: تربیت بدنی و سلامتی نیز موارد مهمی هستند که نیاز به توجه ویژه دارند ، زیرا در انجام صحیح وظایف خود موثر خواهند بود.

انتهای پیام